flypapir Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Har nettopp vært til innvendig ul og fått konstantert at spira mi ikke lever.... Er 2.gangen jeg mister på kort tid nå. Det er så urettferdig!!!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Huff... så forferdelig. Håper og tror du snart blir gravid igjen og at alt går bra neste gang! Stor trøsteklem!
flypapir Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 Takk... Dette var vår siste sjanse denne gangen siden jeg bare har jobb ut juli. Så nå må jeg finne meg ny jobb før vi starter prøvingen igjen...
Ulme Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Det var trist å lese. Hvis det er noen trøst så har du jo årene foran deg. Du er ung enda. Vet det føles urettferdig, lykke til med jobbsøking og prøving i fremtiden.
flypapir Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 Det er sant opplysningen, vi har fremdeles god tid. Hadde bare håpet å "bli ferdig med det" da jeg har ganske tunge svangerskap...
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Uffameg, det var trist å høre:o( Sender en STOR klem til deg
*Rutletutt* Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Å, nei - så utrolig trist:o( God klem til deg
silhah og emilie Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 huff føler med deg sender deg en stooor trøsteklem
Blind Gudinne Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Uff, sånn er ikke moro. Men som de andre over her sier, du er fortsatt ung...og du har en å kose deg med. Før jeg fikk lillefjert hadde jeg 2 nokså tette SA, og trodde seriøst at kroppen min ikke var skapt for å bære fram et barn. Nå sitter jeg her i uke 7- venter på UL til neste uke og håper at alt er bra. Uansett, lykke til videre ( og tenk på at dette er kroppens måte å ryde opp i naturens feilkoblinger!)
flypapir Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2008 Oj, så spennende Fjerteberte. Kan tenke meg du går litt på tå hev, selv om det helt sikkert går bra for deg denne gangen. Får du god oppfølging...? Dette var min 3. ul pga blødninger i dette svangerskapet, så jeg har på en måte kunne følge utviklingen og har dermed vært ved godt mot så langt. Men det som skjer, skjer... Føles bare så urettferdig der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå