flypapir Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Begynte å blø litt i går, og i dag fikk jeg komme på innvendig ul. Legen fant ikke noe hjerte... Dette er så trist, og jeg kjenner at det tapper meg for all energi... Er jo sikkert en mening med det, men synes det er urettferdig fordet... Er 2. gangen det skjer nå, siste gangen var i oktober (på pappa sin bursdag, i dag er det mamma sin bursdag....). Så nå er planen å søke ny jobb før vi prøver igjen da jeg bare har jobb ut juli.... Ønsker dere alle lykke til videre, håper dere får flotte svangerskap... Klem fra meg...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Det var trist å høre Ønsker deg lykke til neste gang dere setter i gang og prøver igjen.
babysjuk82 Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Huff,d va trist:-( va du kommet langt? Trøsteklem.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 så vondt å lese:( "trøsteklem"
flypapir Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 Var 8+3 i dag. Var på ul i forrige uke og så at alt var bra, så dette var en enorm nedtur.... Er kvalm enda, og det føles virkelig meningsløst. Nå bare venter jeg på at alt skal komme ut... Håper kroppen klarer å ordne opp selv. Sikkert ikke noe koselig lørdagslesing dette her, men det må jeg bare beklage. Er godt å få det ut...
babysjuk82 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Bare få det ut du. Live e så uretfærdi:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå