FrkVissVass Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 nå må jeg ta andrevalget mitt (har reservert 2) og det koster 5000 kr mer! dette har vi ikke råd til.... noen som vet om det fins noen type forsikring som dekker dette? vi har ikke bryllupsforsikring, men alle mulige andre forsikringer.
Sivalur Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Tviler på det er noe som dekker dette. Så trist da. Men sånn flaks at du hadde reservert to?? Vi har også reservert to steder, men har nå bestemt oss for det ene og må jo da si fra oss det andre. Hvor raskt klarer dere å spare opp 5000 da? En mulighet er jo å høre med banken om du kan få overtrekke 5000 på kontoen, og så betaler du tilbake i løpet av et par mnd etterpå hvis dere kan klare det?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 jeg har ikke noe svar til deg på forsikrings biten. Men først og fremst må jeg si at så utrolig trist å høre at det hadde brendt ned.... huff! Men 5000 kr må vel kunne gå ann å skaffes på en eller annen måte.. Spørre banken som det står over her(skaff ett kredittkort med 5000 i limit), kanskje dere kan låne fra noen i og med at folk vet hva som har skjedd... eller dere kanskje kan snakke med de som dere skal leie lokale av og be om å få betale det i 2 eller 3 omg?? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå