Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Har dere noe som virker mot kviser? Har blitt veldig plaget med det for tiden. Har dere også noe som fjerner svarte prikker fra nesen?? Må sette i gang tiltak her. hehe
~La luna~ Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hei Ja, 3-1 cleanser (rens) og noe som heter blemish control toner. Det siste kan man ha rett på kviser for å tørke ut, eller ha på områder man er plaget med svarte prikker. Jeg driver og prøver ut den nå, og fornøyd hittil:)
~La luna~ Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 den 3-1 cleanser er for daglig bruk, morgen og kveld forresten. Virker veldig bra på meg. Blemish control toner er vann man tar på q-tips eller pads og tar rett på kvisa eller der man har sorte prikker )
lolitalempica Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 I tillegg til de to produktene som er nevnt er d og supert å bruke Microdremabrasion settet. Dette er et sett som " bekjemper fine linjer, reduserer porer og gir deg en glattere hud". Hadde ikke klart meg uten:) Send meg gjerne en PM om du er intr. i å prove noen av Mary Kay sine produkter! Ha en fortsatt fin helg!! Kristine:)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 dere som selger mary kay produkter, lever dere av dette? kan jeg spørre ca inntekt dere har?
~La luna~ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 JA, microdermabrasion settet er veldig bra, men spørs jo hvor plaget med kviser man er.. Har man mye, og bruker det settet kan man skure urenhetene utover ansiktet. Et tips bare nei, jeg lever ikke av det. er hobby konsulent, og selger til venner og bekjente bare:) Men er jo ca 50% fortjeneste for de som lever av det, så er jo litt å tjene dersom man selger mye produkter. (litt går jo til demoprod.osv da) Veldig bra produkter forresten
~La luna~ Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har også masse prøver, hvis noen er interessert ) SÅ bare å sende PM:)
♥ McQueen♥ Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Har alle konsulenter 50% av salget? Er det noe form for takkegave til vertinnen slik det er på feks Tupperware?
~La luna~ Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Ja, vil vel tro det.. er jo sånn at man må bestille for 5000+ får å få 50%, men folk som lever av dette må jo alltid gjøre det for å tjene bra på det. (dvs at hvis man legger inn en ordre på 5000kr, blir den 2500kr + moms og frakt. (3300 kr ca)) Ang vertinne gaver, tror jeg det er helt opp til hver enkelt. Noen gir et produkt til halvpris, mens andre kanskje gir en mascara eller lign som takkegave. Og noen gir ikke noen ting:)
lolitalempica Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 Til alle dere som har spærsmål ang Mary Kay: Ta kontakt med en av oss som er konsulenter for å få svar på det dere lurer på. Både når det gjelder produkt, kurs og jobb muligheter. Da får dere svar på de spørsmålene dere lurer på. Send en PM eller mail..... ( Kan evt finne frem til en konsulent som bor i nærheten av der nettopp du bor:)) Ha ei fin fin uke:) Klem Kristine [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå