Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Morsdag, ja det er nok en koselig dag for dem som er mor... men et mareritt for oss barnløse uff.. alle snakker om det, og jeg kjenner det gjør vondt i kroppen. Jeg har sagt i så mange år at dette er siste år som barnløs både når det gjelder morsdag, og jul.. men sånn har det ikke blitt. Men jeg gir meg faan ikke, jeg skal lykkes!!!!!!!!!! Nå venter jeg bare på den jæ^^^^la tanta for å kunne ringe inn mens.. typisk at den tuller litt nå. Og jeg må få den nå også for hvis ikke må jeg mulig vente en mnd til, pga stor pågang på sykehuset og påske.. Andre som sitter og kjenner det gjør vondt?? livet er urettferdig..
Beth Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Eg skjønar kva du meiner. Men det kjem jo ikkje noko ut av å deppe. Så i dag har eg kjøpt kjempefine rosa roser til meg sjølv... (Jada, mor mi får også blomster.) Ikkje gje deg, du Tullemor, kanskje er det morsdag for deg neste år. Trøsteklem frå
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Takk Beth.. jeg får trøste meg med at i morgen har jeg bursdag så jeg får feire den litt i dag også.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå