Gå til innhold

10 mnd. og spytter ut maten hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så forbanna frustrert!!! Hun spytter ut maten. Griseri på klærne og gulvet HELE tiden.

Er det i det heletatt noe jeg kan gjøre eller må jeg bare vente til hun blir lei?

AAAAARRRG!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme her og når han skal spise brødskive.Han smatter og spiser av pålegget så er det ut igjen.

Veeldig frustrerende ja..

Har desverre ingen råd å komme ned....

Skrevet

Det samme gjør gutten min, når han begynner å bli mett.. Har ikke så mange gode råd,men kanskje det går ann å ta vekk maten, og si at hun ikke får?? Men ikke sikkert hun reagerer på det da, hm... må nok bare vente.. :)

Ser at ungene våre er født samme dag, så de er akkurat like gamle :)

Skrevet

Ja, man blir jo så frustrert. jeg vet at hun ikke er mett og like forbaska går den halvtygde maten rett ut igjen. GRISERI!

Ja ja, hører vel med til alderen...

Artig at ungene er født på samme dag :o)

25 mars var en fin dato å få barn på.

Skrevet

ikke mett han min heller,for begynner allerede etter bare ett par biter,så kan umulig være mett..

Får håpe det er noe de vokser av seg..;)

Skrevet

Det er sikkert alderen, samme med småen her.

Jeg prøver å gi han vann, når han begynner å spytter, har et leke ved siden av som jeg rister på for å ta vekk oppmerksomheten fra griseriet. Men, etter at han for noen dager siden lærte å spise brødskiven sin selv, dvs ta en brødbit fra bordet til munnen, så har det ikke vært griseri i det hele tatt. Når han får fingre med tutekoppen sin så glemmer han også å grise litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...