Jenny-penny Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Du eller mannen? Hos oss gjør jeg det:o)
Gjest mphs Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Ingen av oss. Om jeg skulle kjøpe noen morsdagsgave ville jeg kjøpt til min mamma. Svigermor er ikke mamma for meg.
yasmina Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Ingen av oss ettersom vi bor paahvert vaart kontinent, men jeg pleier aa soerge for at mannen ringer
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Ingen av oss. Hun er ikke min mamma - og tviler på at min kjære kjøper noe..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Har aldri gjort det. Men i år har jeg kjøpt gave til svigermor. Sambo har iløpet av de 7 1/2 årene vi har vært sammen aldri kjøpt. Derfor gjør jeg det i år.
titti1983 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Vi pleier å kjøpe en blomsterbukett til min mamma og hans mamma. Den som er ute og handler får "æren" av å kjøpe til begge to=)
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Eg forstår ikkje kvifor eg skal kjøpe morsdagsgave til svigermor... Ho er jo ikkje mi mor.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 jeg gjør heller ikke det.. syns det blir feil. mannen min gjør det heller ikke
Tommage♀♂ Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Trodde vi feirte morsdag for alle mødre jeg, ikke bare for vår egen mor? Når det er sagt bor svigermor for langt borte til at jeg kjøper noe, men om hun bodde i nærheten her hadde jeg nok kjøpt noe eller hvertfall passet på at sambo kjøpte noe.
pandabjørn Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 hvorfor skal jeg kjøpe til svigermor da?? kjøper tulipaner til MIN mamma tror aldri sambo har kjøpt noe til sin mamma før, og vi bor 25 mil fra hverandre så det er skjelden gang vi møtes bare til bursdag til barna og i romjula
gullegget Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 Vi kjøper ikke gaver. Gir blomster og noen ganger baker en kake. Jeg er glad i min svigermor så det gjør ikke meg noe å gjøre det:) Hun fortjener det:) like mye som min mor:)
Sommer & sol:-) Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 gubben og søstrene spleiser på en blomsterbukett.. litt opp og ned hvem som ordner det...søstrene hans har ofte ringt og bedt han ordne det,og det gjør han:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå