Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 har nå tatt en ny test, den var fortsatt svak positiv, men sterkere enn på torsdag da! skal sta å kjøpe meg nye tester nå so jeg kan ta imorgen også! er skikkelig kvalm og slikt nå:S så har en følelse for at jeg er gravid, men har også menssmerte så går liksom bare å venter på mensen da! hva tror dere, er jeg gravid?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 kan godt være;) hvor langt over IKM er du da? rett før jeg skulle ha mens følte jeg samme symptomene på at jeg skulle få mensen men den kom aldri fordi jeg er gravid;) hehe.. tror du er det men ville ha venta noen dager og så testa igjen;)
Saltlakris Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg hadde menssmerter før jeg testet positiv, og mine tester var og svake og til og med negative i begynnelsen Kjøp en CB digital du. Lykke til!
Giinaღ Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Mensmurringer har jo de fleste som har blitt gravide fra noen dager før TR og i perioder inn i svangerskapet. En positiv test er nok tegn på graviditet ja Dersom du tester tidlig er den gjerne svak. Lykke til og grattis!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå