Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Vet jeg så eks på det før her. Syntes det var ganske koselig, å tenkte å lage det til venninnen min som har fått en liten baby.... Men nå finner jeg det ikke!!! Noen som kan hjelpe? Legge ut bilde og "oppskrift"
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 jeg har laget det ) du ruller bare sammen bleier og setter på en strikk. så setter du de opp ved siden av gverandre til du har en passe stor sirkel. feste med hyssing, knyt på silkebånd og fjern hyssingen. gjør det samme med to (mindre) lag til. fest på småting som kluter, body, smokker ol )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 jeg har visst bilde på profilen min )
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Har bilde på hjemmesiden min www.vossatause.piczo.com og inne på hobbyhjørnet=)
Stratos med 3 barn Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Men hvordan fester dere kakene sammen da jenter? Ovenfra og ned liksom...
Tommage♀♂ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 bRUKE EN SÅNN DORULLHOLDER KANSKJE? Oi, caps lock
Sara Rompompei Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg så en "oppskrift" på youtube her om dagen. Hun brukte 2 tåteflakser som kjerne. En høy flaske og en lav. Hun rullet sammen bleiene og satt strikk rundt hver enkelt. Så tok hun den høye flaska og satt bleier rundt den, med en strikk uttapå hver sirkel. Lag 2 ble laget rundt toppen av flaska. Så stakk hun den lille flaska oppi lag 2 (flaska gikk ikke helt igjennom) og lagde lag 3 rundt den lille flaska. Hun hadde sløyfe-bånd rundt bleie-lagene og hadde pynten på toppen. Det ble skikkelig fint! Lekkert og elegant.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har også bilde på profilen.. For å feste etasjene sammen, brukte jeg grillpinner som jeg dytta nedimellom rundt omkring hele.. Fra 1.-2. etg og 2.-3. etg..
*ale* Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Er det DET bleiekake er!!!!!!!!! Jeeeez.. har lurt leeenge ..hehe
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 dette skal jeg prøve meg på men. . trenger alt inn med teskje jeg. hva har dere under denne "kaka" står det på noe??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Jeg hadde ikke noe under.. Når den var ferdig pakket jeg den inn i cellofan.. (Som da også hjalp til å holde den sammen)
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 mulig jeg driter meg ut nå men hva er cellofan?+ *flau*
Tommage♀♂ Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Gjennomsiktig knitreplast, sånn som de pakker blomster inn i
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 flott;) synd at min besteveninne ikke skal før juni, var kjempe stiligt dette;)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 oj, sånn har jeg aldri sett før!! dritfint, kanskje jeg sku prøvd meg på en sånn til venninnen min...
minst Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 Her er min: http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/450515/offset/11
Prish Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 hvordan fester dere bleine til hverandre? det holder vel ikke å bare knyte et silkebånd rundt?
Prish Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Jeg mente hvordan fester dere bleierullene inntill hverandre (etter de er rullet sammen) ikke bare rundt seg selv... Dette ble veldig klønete forklart,men jeg aner ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Skjønner noen hva jeg mener...?
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #20 Skrevet 9. februar 2008 noen skrev at de brukte hyssing og når silkebåndet var kyttet godt på plass fjernet de hyssingen. .
minst Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 Losje og Sarah-rara, jeg festet de med strikk der og. Rullet alle og tok strikk rundt, så festet jeg to og to med strikk sammen, så de to midterste igjen med strikk. Så tok jeg sløyfebånd rundt, uten fare for at det skulle ramle sammen... Er ikke så flink til å forklare men håper du skjønner.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #22 Skrevet 9. februar 2008 Hvor mange bleier gå med til en sånn kake da? Veldig godt gavetips
minst Skrevet 9. februar 2008 #23 Skrevet 9. februar 2008 Jeg brukte 3 (eller 4, ble litt usikker nå) pakker, til 25 kr på rema
Prish Skrevet 9. februar 2008 #24 Skrevet 9. februar 2008 Ja, da forstår jeg! Trodde til slutt at dere tok strikk rundt hele kaka... he he he Da måtte man fått tak i store strikk. Knall bra gaveidè!!!
minst Skrevet 9. februar 2008 #25 Skrevet 9. februar 2008 Hehe... den måtte vært ganske stor ja :) Hun jeg ga den til ble suuuuuuuper glad hvertfall, kjempe gøy å gi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå