LadyLuck & Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er nok desverre det. Var en som KREVDE å få stå opp, og han som har vært så flink å sove til ni. Hva skal dere våkne damer (evt menn) gjøre på i dag da??
Mor til et enebarn Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg ble også dratt ut av senga idag - hehe Nå venter vi bare på at klokka skal bli 9.30, for da skal vi på trene.. Også skal jeg se på et bryllup etterpå - det er jo bare SÅ koselig:)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Her ble jeg vekket rundt 06,00 som er en halvtime lengre enn vanlig...Gjeeeesp... I dag skal jeg bare nyte å ha fri,ta en tur ned i byen med mann og barn og hjem og slappe av;-)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Jeg stod opp med ungene så min kjære får sove seg litt frempå. I dag skal vi ikke så mye, bake en kake til morsdagen i morra (mannen spurte så fint om jeg kunne hjelpe han å bake), vaske litt her hjemme og handle litt. I kveld skal vi spise reker, det blir godt det:)
arithriel Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 jepp - våken her også. Lillegutt tar nå morgenluren sin...jeg sitter oppe. Får ikke slappet av. Er så trist fordi jeg kranglet med min mamma i går. Hun er veldig teit om dagen... Æsj!
LadyLuck & Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 her er det kun litt lørdagshandling (mat) som står på tapeten, men magen krangler såpass at jeg tror jeg må overlate det til sambo =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå