Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk lønn i dag (på en lørdag hehe) så i dag skal det shoppes!!!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Digg med lønning på en lørdag:o). Kos deg med shopping og kjøp noe fint til deg selv:o)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Tenkte faktisk jeg skulle kjøpe ett plagg til babyen min Han er 4 uker ( i går faktisk) og har enda ikke kjøpt noe til han. Så skal jeg ta med eldstemann til frisøren..Men blir vel litt til meg også )
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Så bra da Jeg fikk etterbetalt overgangsstønaden for November nå på mandag så jeg har shoppa noen basic klær til meg og en 17 mai kjole til gullet Idag skal vi på shopping tur, skal handle inn ting man må i hus, f.eks malte ekstrakt, paracet stikkpiller osv. Også skal jeg få kjøpt meg ett digitalt kamera, noe jeg har hatt lyst på i flere år, syns det er greit å få før dåpen så jeg får tatt mange fine bilder
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Ja kjempegreit med digitalt kamera altså..kan bare slette de bildene som ble crappy hehe ikke så altfor lenge siden jeg kjøpte mitt heller...er litt treig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå