Gå til innhold

God morgen alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det o grader, lettskyet og litt vind på Gol

Hvordan er det hos deg?

Dagens "trøst":I morgen er det MORS-dag. Sove lenge, frokost på sengen, barnetegninger, 0 husarbeid og far lager/spanderer middag..

Slik burde loven vært ;o)

Uansett hvordan din dag i morgen blir vil jeg nå ønske DEG en riktig fin lørdag, og en flott mors-dag i morgen!

Hipp hurra for oss, i morgen ;o)

Jeg får si det i dag, siden jeg skal sove lenge i morgen ;o) Tror jeg da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei, og god morgen til deg også!

På sørlandet er det varmt (6 plussgrader!) og vått, tåke og yr. Men blir nok en fin dag likevel :-)

Nå snorker mannen så det durer i veggene så det er definitivt jeg som skal sove lenge i morgen ja, morsdag eller ikke...

Du må ha en fortreffelig lørdag du også, og en kjempefin morsdag i morgen!

Skrevet

Her er det litt kaldt og tåkete, vet ikke grader siden jeg ikke har måler.

Idag skal jeg på kjøpesenteret med dattera mi, skal få kjøpt maltekstrakt og digitalt kamera (ønsket meg det kjempe lenge)

Har vært våken i hele natt for lille gullet har hatt så vondt i magen, har skifta masse bleier og hun har skreket så utrolig mye.

Jeg ga henne sukkervann og ga henne mye pupp hun skrek mye i begynnelsen da, men nå har hun endelig sovna.

Ønsker alle dere andre også en fin lørdag :)

Skrevet

god morgen ja. Sto opp litt før klokken 04 med en lys våken sønn, ZZzzzz...... Tror det er bra vær ute, men vet ikke egentlig, er så mørkt=)

Nå sover alle i huset unntatt meg. Hvis jeg legger meg igjen så våkner en av ungene helt sikkert.

I dag reiser vi hjem til familien, tre timers kjøretur. I morgen håper jeg at jeg får sove litt ekstra og kanskje en liten oppmerksomhet, har hintet veldig hvertfall.

god helg til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...