Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Noen som skal føde i april, som har lagt på seg lite (0-5 kg), har normalt symfysemål og IKKE kastet opp gjennom svangerskapet? Synes selv jeg er blitt stor, men alle rundt meg sier jeg er liten. Blir litt bekymret her jeg sitter..andre i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Nok et vektinnlegg....... Tror du bør høre på hva jordmor og lege har å si til det der jeg..... Som du sikkert har sett innpå her så er vekt en relativ ting. Kanskje du er smellfeit i utgangspunktet og dermed så har jo barnet ditt bare spist litt av "overskuddet"? Kanskje du er en skranglekasse og blir et beinrangel etter fødsel? Kanskje er du 190 cm høy og noen kilo fra eller til ikke har noen betydning. Ikke aner jeg, men jeg er littegranne lei av alle vektbekymringene her inne. Du skriver jo selv at SF er normalt og det indikerer jo at den lille har det bra. Selv ser jeg i følge min mor ut som en lubben tenåring og jeg har termin litt uti april. Vi ler bare av dette her med kroppsfasong, for dette er jo tross alt noe som går over et par-tre måneder. En annen ting - dersom du vil sette bekymringene ditt i litt perspektiv - gå inn på tråden "kompliserte svangerskap". Der finner du litt andre typer problemstillinger og så kan du jo tenke over det i forhold til din vektbekymring. Anbefaler også å lese hva som står på denne og andre sider om hva som er "normalt" når det gjelder å legge på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå