Gå til innhold

Ja, her ser dere hva denne rødvinen fører til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyrdestund på sofaen med samboeren.....mens katten så på!!!!! Det var litt ubehagelig, må innrømme det! (Det med katten, vel og merke!!) Ellers kommer vel nicket mitt til sin rett, ja!!! *Fnis fnis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, den står på stuebordet da, og siden det ble sofaen idag, så var det ikke så langt vekke. Dessuten er han ikke duganes til noe annet... ;-) Tok du tiden på oss?

Skrevet

Var litt redd der en stund for at det skulle lukte mye mus.. Du vet, katter....mus.....Heldigvis gikk det bra, katten la seg fint i den andre sofaen.

Skrevet

Ja jeg håper du snakker sant. Er meget bekymret for den kattens ve og vel nå!!!!

Skrevet

Har opplevd det samme selv... Katta er forstyrra den dag i dag. Så det er lurt med krise psykriatri. Bare sier det...

Skrevet

Va akkurat det jeg også skulle frem til. Jeg mener ikke være frekk, men dette var uforsvarlig. Hvordan kan man tillate seg å ha sex mens en katt ser på? en katt har da også tanker og følelser? Hva tror du katten tenker om sine 2 trygge omsorgspersoner? Jeg hadde også en katt engang, som obsververte mine foreldre i full sving, og som fumlis sin katt, så er også deres katt på klinikk idag. Seksuelt forstyrret og alt mulig fanteri.

Ta ansvar!!!!

Skrevet

Jada, samboeren sitter å prater med katten i dette øyeblikk. Den nikker og virker enig, men man vet jo aldri... kanskje den er skadet for alltid? Vet jeg hadde vært det etter et syn som det katten må ha sett... fysj!

Skrevet

Nei det virker som du har en meget oppegående samboer. Så jeg tror katten overlever. :D

Skrevet

Dere får se det an til i morgen... Mulig han er i sjokk nå. Men virker han helt sinnsforrvirret i morgen, bør dere oppsøke kattevakten... Seriøst.

Men får jo håpe det går bra da.

Skrevet

JA jeg tror fumlis har rett. Det kan jo være en form for sjokk, at han bare nikker. Men all cred. til din samboer som forsøker å snakke ham til vett.

Se det an noen timer, så ser du an formen ved morgenstellet .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...