Gjest lillehi Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Skal slutte å røyke! Må bare klare å kvitte meg med den grusomme uvanen!! Noen som har noen gode råd om hvordan jeg skal klare det? Og hvordan unngå å gå opp i vekt? Sliter nok med vekten som det er og er på slankekur nå. Uff.....ser ikke fram til tiden fremover ;(
Koseklompen Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg trappet ned.. Jeg røykte vanligvis Malboro..gjerne opp mot 18 om dagen i perioder.. Så gikk jeg til Malboro Light.. gbrukte den en periode... Så den med sølv på..(enda mildere) i en periode...UTEN å gå ned på antall røyk.. Så gikk jeg på et merke som gubben kaller "fjell-luft", det fordi den er så mild at den knapt smakes.. Gikk på den en periode også UTEN å gå ned på antall røyk... Dette gikk ganske greit da kroppen min begynnte å bli vann med svakere og svakere røyk.. SÅ kjøpte jeg sånn filter til å ha utenpå "fjell-luften" og hadde det en periode... Etterhvert var det bare uvanen med å ta noe te munnen som måtte kvittes med.. og da tok jeg perioder med mindre og mindre røyk... Etterhevrt hadde jeg bare 3 røyk om dagen.. På slutten så sluttet jeg fortere enn planlagt, men det fordi jeg da oppdaget at jeg var gravid.. Jeg har ikke røyket på 2 år og 8mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå