Gå til innhold

Leggerutiner? Tidspunkt? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dattern min er nå snart 4 mnd. hun sover ikke før 23.00 - 00.00..

Jeg hadde en kjempe fin rutine, sovna innen 21.30. Dette gidder hun ikke lenger.. Jeg vet det fort kan variere med søvn og rutiner, men det hadde vært deilig med litt alene tid på kvelden for meg og sambo. :o) er det noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå opp med henne i sju, åttetida om morgenen og heller la henne ta en dupp etter en times tid hvis hun er trøtt. Ellers kan du prøve å holde henne våken fra kl 16.30. Det gjør vi og snuppa legger seg mellom 19 og 20. 3.5mnd... Men barna er jo forskjellige, så ikke sikkert det fungerer like bra for dere?

Skrevet

mi er 4 mnd. vi står opp kl.09 er våken til 11.30 går tur i vognen 1 time da er hun somregel våken igjen12.30 legger henne igjen ca kl.15 og sover ikke lengre enn kl.16. . . så kl.18.15 er det bading etter det melk og grøt etter maten er sunket er det rett i seng ca.19.00

jeg har lagt badingen til kvelden for barnet blir trøtt av det og etter bading hvet hun nå er det snart kveld. vi la tulla også kl.21.30 før men hun hadde alltid en lur kl.19, tenkte jeg skulle bare prøve å legge henne da siden har hun sovet rundt fra kl.19.00. . men si at barnet ditt våknet kl.18.30 fra siste lur så nytter det jo ikke å legge det igjen kl.19.00 du må la barnet være våken fra kl.16.-16.30 slik at det blir trøtt til kvelden, mi er kanskje våken fra kl.15.00 også, men du får bare prøve deg fram, finne noe som passer deg/dere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...