AneB Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 HVa er egentlig feil med skittenklekurven? Jeg sier skittentøyskurven, og skittenkle er vel bare en nynorsk måte å si det på? Eller ? hehe
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 hehe, si det... sambo mener det heter skittenKLÆR ( i flertall ).. skitneklær? Uff, nei nå ble alt feil.. hehe.. Men at det er en nynorsk måte å si det på ? mulig det... er ikke så god på nynorsk heller, hehe... Sambo mener hvertfall det er helt feil... jeg skjønner ikke hvorfor han henger seg opp i det, han skjønner jo hva jeg mener... SkittenTØY er vel kanskje litt mer "korrekt"... :-)
AneB Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 haha, okei. ble ikke klokere, jeg syns ikke det er feil, hvis det er trøst! God natt
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 hehe... nei ikke jeg heller.... men bra jeg ikke er alene da.. Får vise dette til samboeren.. hehe... God Natt:-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Mens vi er inne på det, lurer jeg på hva som er feil med moBILtelefon og passaSJERliste. Det sier da både jeg og de fleste jeg kjenner, hva i allverden skulle vi si i stedet?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 hehe... nei det må vel høres.. det er måten hun legger trykket på "bil" og "sjer"... hører det med en gang. Jobbet i reiseliv i mange år, hvor begge disse ordene ble brukt ganske så hyppig hele dagene, INGEN sa det som henne. Det er noe med tonefallet hennes.. ikke så lett å få det til skriftlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå