♥Snulder Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Fyyyy flate... nå er jeg lei av å sende røyksignaler alså;=) En hel uke tok det før nettet vårt var på plass igjen!! Og ikke nok med det...laptop'en min tok kvelden også! Så nå er den på rep, og jeg må snike meg til å låne pc'er både hist og her! Jeg har absolutt ingen kontroll på hva som har skjedd her i det siste, og vet ikke helt om jeg noen sinne klarer å lese alle innleggene som har blitt skrevet siste uka!! Men gi meg beskjed hvis det er noe jeg absolutt IKKE må gå glipp av da dere!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Det er veldig ksoelig å se deg igjen! Jeg liker det best når du henger her rett rundt svingen snulder. det er ikke det samme uten deg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Helt uutholdelig uten pc og nett..... Vet jeg alt om som bodde i det halvferdige huset vårt hvertfall i 6 uker før nettet var på plass. Godt du er tilbake, selvom det betyr lånepc....Men er vel ikke så mye du absolutt ikke må gå glipp av.....phantomet er litt piggere, drigrei selger snart hus og hytter og bil og mann og barn )) Knerten og plutselitenjenta og storejenta til attpåklatten har hatt bursdag i disse dager, svigerfaren til milli vanilli hjelper dritgrei med å få det dritfint, Snulder sliter med å komme på nett....ellers kommer jeg ikke på stort mer. Hei og hopp vi snakkes.
Karomamma Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Velkommen tilbake!! Hilsen meg som omtrent ikke har vært her siste uka, jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå