Mamma til snuppene Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hva var det som var " dråpen " til at du ikke ville mer??? Flyttet dere på dagen???? Vi krangler om alt fortiden.Er ikke noe kjekt.Og har begynt å tenke på om jeg orker å ha det sånn....Føler vi har "falt"litt fra hverandre....
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Det var mange, mange dråper. Jeg innså til slutt at jeg ikke ville leve sånn lenger. Flyttet ikke på dagen, det var ikke praktisk mulig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 dråpen var at han ikke inkluderte meg overhodet. ved og bare kjøpe maling til gangen som vi dagen før hadde snakket om og han viste at vi ikke var enige om farge. vi avtalte dagen i forveien og se på det sammen. også kommer han hjem med maling... og kjønner ikke at han har gjort noe galt. det er jo hans gang.... vi hadde ikke funka uansett. men det var den eksakte dråpen
winneboo Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Hasj var dråpen her. Har ny samboer nå å han har heldigvis aldri drivi med den dritten der.
3 blå Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Vi krangla om alt, jeg irriterte meg over alt, han ble sur, jeg ble sur og resten av kvelden satt vi å furta til alt starta på nytt dagen etter. Går ikke an å leve sånn og ingen av oss hadde hverken ork eller lyst til å prøve å fikse på ting. Eller...han fikk litt panikk når jeg faktisk flytta, da kunne han nok gjort mye for å beholde meg, men jeg var så møkklei hele fyren og glad for avgjørelsen... Har ikke angra en dag på at jeg flytta og har det helt fantastisk nå, snart 2 år etter og fremdeles singel... Han har ny samboer og når jeg synes faktisk litt synd på henne, men håper jo at hun er av den typen som klarer å leve med hans særheter...
mamma til twins Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Sex.. Han maste om sex da jeg var 100% sykmeldt pga svangerskapskvalme, og påstod jeg ikke var glad i ham lenger da jeg ikke klarte. Deretter maste ham om sex etter fødselen til tross for at jeg ikke klarte sitte ordentlig på to måneder (tangfødsel, revnet i tre forskjellige retninger). Alle følelsene var borte vekk før ungen var født, mens avskyen var et faktum fem måneder etter fødselen. Flyttet fra hverandre med en gang jeg hadde skaffet meg leilighet.
3 blå Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Fytti helvete for en fyr... Kjenner jeg blir dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå