Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er mer å mer plaget med halsbrann.... er helt forferdelig, rett på kanten at jeg kaster opp..... hitt til har det gått kjempe fint å bare drikke melk... men blitt verre å verre nå, så må nok krype til apoteket i morgen ja.... hehe ) håper det holder seg noen lunde på hold i natt, men skal regne med at det ikje gjør det nei... hehe ) jaja... klarer vel ei natt.....
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 åååhåy... det blir jo i dag og ikje i morgen..... hehe ) nei nå må jeg rett å slett oppa i loppekassen, for nå er jeg så skrullete i hode og trøtt at dette går ikje i lengden.... God Natt Jenter )
Ladybug~N&E Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 huff kjenner til det der... anbefaler titralac. ta to, tygg og svelg. og halsbrannen forsvinner. jeg hadde en boks på nattbordet og en i veska i tillfelle(hadde stort sett halsbrann på natta jeg da) hadde ikke klart meg uten.
Sunshine26 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Huff, det er så grusomt! Det hjalp meg veldig å legge et par puter under hodeenden på madrassen. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå