M@mm@ til mine barn Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Babyshop i Bergen har utrolig mye fint, men jeg liker og Reflex sine babyklær og Benneton.
AneB Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Det kommer jo veldig an på hvor mye penger man skal bruke på det...
Venezia 1 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Er Jacadi en butikk eller er det et merke? Evnt hvor?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 zara og benetton har så mye søtt å pent
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Begge deler er en kjedebutikk som selger sitt eget merke. Vet kun om en butikk i Oslo da, lå i bogstadveien, men nå lurer jeg på om de har flyttet.. Synes også at benetton har mye fint, og coco og perdipeu som de har hos fru lyng blandt annet. Jeg syntes også det var vanskelig å finne fine babyklær hos billigkjedene, lettere år de blir eldre
OsloMor Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Elsker Zaras, Okaidi, Nøstebarn og sist MEN ikke mins; H&M. Synes H&M er fantastiske jeg da, Lindex hadde også endel fint da store-snuppa var yngre (et par siden) nå er jeg ikke så begeistret for de lenger.
Regnbuens barn™ . Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Definitivt Martine og Herman på bygdøy alle, de har de skjønneste, men er og dyrest, nå er det 70%salg der, var ihvertfall det igår! Deretter så er tante Pose på CC vest, Zimba og Jacadi og Fru Lyng favorittene, Liten og Tøff og Den kule mage har også masse flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå