Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hm....seriøst innlegg, ja:)..og veldig meningsfullt.
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ja, det syns jeg var meningsfullt! Er helt enig! IKKE KRANGLE!!!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Nei, dette er ikke krangle altså! Okai, åssen går det da?
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg og samboeren har knerten en flaske rødvin, så nå måtte vi begynne på en rosèvin. Ikke helt det samme, men det duger... Hvor langt nedi flaska er dere?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Åssen det går med rødvinen? Jo etter en strevsom dag, deriblandt yppert`s innblandet, så er jeg helt kake og tror med sikkherhet at dette er det siste glasset he he
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Kjøper boks her.He he slipper å se igjennom da hoho
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2008 Hehe, hva har han rota seg inni? Nei, ikke det siste vel?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Ok da,......................løper.........løper................. å heller oppi et nytt da, kun for deg=) Yppert har fått rotet meg inn i senga hans.....noe av det.....bla bla bla
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2008 ikke opp i senga hans, men i faktsisk...hm, åssen er dte mulig da? Er det sånn som skjer på internett? At man roter seg i ting liksom....?
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Uff, den gangen jeg roter meg inn i noe tull på internett, så har jeg drukket alt for mye vin!!! Stopp meg i god tid, er dere snill!!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Hva rotet du deg inn i da, om jeg tør spørre?
Gerd-Johan Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 oh yess. Idag har jeg kjøpt meg en amarone. Er på mitt 3 glass jeg nå ja. Er det 4 glass i ei flaske? hehe.... Da er nok ikke den flaska her så veldig mye lenger JA samboer er edru og kan kjøre. Til dere hysteriske her inne.
FuckFace Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Hehe! Her er ingen edrue! JO, datteren min på 5 kan vel sikkert kjøre om det skulle skje noe??!?
Gerd-Johan Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 Det er da vi har taxi. hysteriske som enkelte er her inne så er vel dette en god grunn til å kontakte barnevernet? Nei huff, 2 stk deler en-2 flasker rødvin en helg? Jeg hadde virkelig skjønt det hvis det hadde vært annenhver dag. hehe. Selv kan jeg godt ta meg et glass midt i uka når jeg har fri, men det er ikke mer enn et glass, og samboer jobber hver dag,så han gjør det ikkke. Vi er nok alkoholikere vi da
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 Hallo?? Har det klikka helt for deg eller? Er du så tett i pappen at du tror datteren din på 5 år kan kjøre? Nei vettu hva. Nå er jeg skikkelig ordentlig sjokkert asså!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. februar 2008 Huff, hvem skal kjøre her a? OG, hva skulle egentlig skje? Man kan jo ikke tenke akutt hele tiden, da vil man jo bli sprø???? Ja, denne rødvinen, les: kompis:) hehe, den er god altså etter en streng arbeidsuke og en mengde fotballtreninger, helsestasjon, vaksine, skiturer, oppvask, klesvas...ja, og så videre:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. februar 2008 Jeg trodde at så lenge man var edru, så var det ingen aldersgrense....når kom dette inni bildet; Kunnskapsløftet?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #23 Skrevet 8. februar 2008 Å, herregud.... Uansett om man er edru, så må man jo ha førerkort da. Herregud altså
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 8. februar 2008 Men dreier ikke dette seg om promille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå