Gå til innhold

Hva slags type bh/bikini er penest på store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg som holder brystene litt oppe og gir god støtte og at det ser pent ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt sånne trekant-topper som har ganske stram og bred strikk rundt liksom (ikke sånn tynn tråd). Gjerne sånn som bindes bak nakken. Det kan bli litt tungt, men det går. Finner i alle fall ikke noe annet. Sånn badedrakt-stoff gir ikke akkurat noe god støtte, så sånn vanlig spile-bh-topp det funker dårlig syns jeg.

Skrevet

Jeg jobber som innkjøper på Spar Kjøp, for denne sommeren har vi kjøpt inn masse gode bikinier for damer også med store pupper. Gå på nettet og se...Fint om du kommenterer også:))

www.sparkjop.no

Skrevet

Jeg synes de som ser ut som passer store pupper er litt kjerring aktige, dette gjenspeiler seg i mange butikker synes jeg. Skal sjekke ut siden ja.

Forresten noen som vet hvordan man finner ut riktig truse størrelse da?

Skrevet

Sliter akkurat med det samme!

Nyter ikke å se etter bikini som jeg synest er fin! Farge og mønster får bare være..... Målet er at puppa ikke faller ut!

Det er skikkelig ekkelt når det skjer, gang på gang på gang.

Har mangt en gang lurt på om jeg rett og slett har misforstått tabellen med str og egentlig bare har kjøpt feil str. At jeg tror den passer, uten at den egentlig gjør det.

Men nei.... Det er nok heller at stoffet ikke går høyt nok opp, og at tyngdekraften gjør sitt under bading.

Hvorfor i all verden tenker ikke produsentene på det?!

Gi meg gjerne et hint om du finner noe som er pent og ungdommelig da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...