mamma mai Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg som sikkert mange andre fikk ikke til dette med pumping, styrte masse og flasken viste knapt 10 ml, ble helt fortvilt. Lurte fælt på hvor mye prinsen min egentlig fikk i seg også, selv om han alltid er fornøyd. Ammer fint og alt er bra, men tenkte det hadde vært kjekt å ha et lite "lager" i frysen, og prinsen min tåler ikke mme. Snakket med helsestasjonen og fikk resept av dem på nese spray som fremmer utdrivnings refleksen, ...skal si det funket!!! Joho, endelig klarte jeg å fylle en flaske på 150 ml:)) Så nå kan jeg kansjke ta meg en liten by tur også) Dagens tips!
Mammapudding Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ja den sprayen er genial når man skal pumpe:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk den sprayen på barsel for å få til utdrivinga Et annet tips er å pumpe etter at babyen har satt igang utdrivinga. Vi pumper om morran, da får junior en sprengt pupp og pumpa får pupp nr. 2. Jeg har hatt sprengte pupper sent på kvelden, og knapt fått ut 40ml. Rekorden var nesten 3dl tilsammen en morra junior kun smattet på puppen først!
Legekjærringa Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 o hoi!!!!!!!!! løper til legen med det samme. Jeg viste om sprayen men trodde bare de som hadde ammeproblemer kunne få det. Jeg må se på sønnen min når jeg skal pumpe men får ut bare 20-60ml til grøt og pure på morgenen.
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 nei, du må ha resept
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Kan man få respeten på helsestasjonen???
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Fikk ordna meg den sprayen i dag men huff fikk ikke ut no mer jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå