Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan ser det arret ut? er det stygt eller hvordan er det??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Det er vel som alle andre arr, noen får stygt arr og noen mindre stygge. Et arr er vel aldri pent, men må man ta KS for å redde liv, enten sitt eller barnets så blir arret i etterkant ubetydelig.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 tenkte mer på hvor det var hen om det er langt opp eller langt ned. er viktig for meg å få flat mage igjen etterhvert når jeg kommer tilbake til mitt gamle meg. så sant jeg ikke MÅ ta keisersnitt da, syntes det høres veldig skummelt ut med fødsel:(
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 det ligger helt nede ved hårfestet slik at det går under trusekanten. du kan fint få flat mage igjen etter et ks som ved vanlig fødsel. kommer an på hvor godt huden din trekker seg sammen igjen det. også trener man;) forskjellen med magene ved ks og vanlig fødsel er jo det at ved ks blir det en linje og han man litt ekstra etter fødsel kan dette ha en tendens til å bli hengende over arret. ved vanlig fødsel, han man litt ekstra da så blir det jo hele magen som henger litt. det blir det samme i grunn. begge henger men ved ks har man denne linjen vettu... ellers så får man fint igjen den gamle magen sin etter fødsel. min kom med engang rett etter at jeg trykket ut sønnen min;) sto litt ut samme dagen men dagen etter var det ingenting igjen. absolutt ingenting som tilsa at jeg akkurat hadde født. og det er ikke noe skummelt med fødsel! hvorfor frykte det ukjente? du vet jo ikke hva du går til!! man kan være i toppform dagen etter og ved et ks har du noen uker du ikke får gjort stort pga arret. det er vondt å føde men på samme tid er det helt fantastisk!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Mtt arr sitter ganske høyt oppe, blikr akkurat skjult av truse og biki om de er litt høye. Vil du ha flat mage fortanbefale jeg ikke KS. Jeg har fått en pose som hengr over arret. Har ikke trukket seg inn som jegh har håpet, men håperå kunne få denne fjenet når alle de barna jag skal ha har kommet. Må si at det å få flat mage fort er underordnet det å få et frskt barn. Noe får flat mage med en gang, andre får det ikke. SO WHAT?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå