Evitamor Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan finne ut om jeg er c eller d cup, jeg er 87cm rundt under bysten, skal jeg da ha, str 85 eller 90? Noen med gode råd? Finne riktig bh er ikke lett, skal nå bestille meg bikini på nettet, kjedelig hvis den er for liten. Tror ikke noen av bhene mine virkelig sitter som de skal heller...
~sjiraff~ Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Du bør måle hos noen som kan det. Prøvde en slik måling over internett her en dag.. Ble 95D.... Er for tiden en 80 G så de stemmer overhodet ikke. Mål på en undertøysbutikk, så får du rett størrelse. Husk at de fleste går ned i cm og opp i cup da de får tilmålt.
SuperGlad Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Mål hos en skikkelig undertøysbutikk. Jeg gikk fra 75B i hm bher til å bli målt til 70F
Monajenten Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Oi skitt SuperGlad, da må du ha hatt skikkelig crappy bh'er:-o Jeg bruker selv 70F og 65F/G, og cupen i en 75B fra H&M, hadde ALDRI passet til meg.
SuperGlad Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 he he, glemte bort at det var i ammetiden :-) Da var jo seff puppene litt større, 75c i hm bher :-) snufs... tørr ikke tenke på hvilken cup det blir etter amminga.... sikkert et minustall foran bokstaven....
Monajenten Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Hehe minustall du liksom;-) Nekter å tro at du får innoverpupper:-p Er uansett herlig å få riktig størrelse på bh'en, har så vanvittig mye å si for f.eks. holdningen og selvfølelsen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå