Gå til innhold

ARGH!!!!!!!!! Pedofile burde...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kastrere.....med sløv øks.....eller kanskje med en sløv sleiv...!! Putte dem i fangehullet og kaste nøkkelen!

Skrevet

Men ikke lommemannen.. Staaaaaaaaaaakars lommemannen... Han har jo familie... og ingen lommer... :/

Skrevet

Ingen lommer gjør det bare lettere å klippe av han utstyret ja... Nemlig

Skrevet

Er superfan av "øye for øye, tann for tann" teorien jeg..la dem få akkurat samme behandlingen de deler ut til uskyldige unger..gjerne oppgradert til det ufattelig mye verre..visse folk burde det vært avlivningsplikt på-er jo det med mannevomde bikkjer..

Skrevet

Jeg har svaret her! :)

Jeg synes de skal få valget jeg! :)

1_ blir de kastrert med en plastkam! (banke kammen ned i rota ved ballene, så trekker man kammen utover så ballene får litt sånn "eggedelereffekt"!

2_ Ta med mannen inni et skur! Plasser han i midten av det rommet, få de ballene skrudd fast i ei skrustikke, fått stikka på den skruen fjerna, lagt en kniv ved siden av skrustikka. Tenn på huset! Da har han valget, enten brenner han inne, ellers må han kappe av sitt EGET utstyr for å overleve!!! ;) hehe.....

Skrevet

@ Trultemora er FØDEKLAR

Haha, herregud, syke syke kvinnemenneske xD

Du har vel tilfeldigvis plukket opp litt tips fra Saw filmene vel ? :')

Genialt !

Skrevet

Jeg syntes de kan få pikken til en mye eldre mann i munnen og få smake sin egen medisin! HA!

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at ingen av dere jobber med rehabilitering av domfelte, eller noe i den dur.

Skrevet

Hallo...noen som har sagt det da...OPEN UR EYES BIATCH!!! det var forresten ENGELSK! I tilfelle du skulle misforstå!

Skrevet

hugg av dem kuken og pul rompa deres me noe stort noe som ikke kommer ut igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...