Gå til innhold

To tette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som begynner å tenke på å få en til om ikke så lenge? Jeg har selv lyst på to tette og har lyst å prøve igjen om ikke så lenge. Tok litt tid før vi ble gravid med de to andre og regner med det samme nå. Noen andre som er inne på tanken, eller som har erfaringer? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er absolutt inne på tanken. Brukte lang tid på å få mini, så her er det ingen form for prevansjon. Men jeg fullammer fortsatt og ingen tegn til å få igjen tante rød... Hvis jeg kunne valgt, ville jeg gjerne blitt gravid i løpet av sommeren. Vil gjerne ha de så tett som mulig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt egentlig, så vil jeg gjerne bli gravid igjen om ikke så alt for lenge, kanskje ila. sommeren jeg og. Men tror nok det blir litt mye for meg, mannen jobber på sjøen og er borte 4 uker, blir litt tungt med to så små da tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kansje rart ut, men jeg har å lyst på en til snart.. Har to store 7 og10 år, også lille prinsen på 4 mnd. Men vil gjerne ha en til.. Mannen sier nei (men han kan jeg overtale.. hehe) Men største problemet er bekkenet.. MÅ ha det bedre før jeg event prøver igjen. Og vi brukte lang tid på å lage den minste her (ett år) så blir vel en stund til uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel egentlig spørsmål om penger..... Vi har ikke muligheten til å ha to tette med mindre lønn en nå. 80 % går akkurat, og om jeg blir gravid nå, kommer jeg jo ikke ut i jobb igjen for å tjene opp poeng. Surt det der!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lyst på to tette.. typen min hadde helst sett at jeg var gravid nå... men det står på pengene her.. Må jobbe i 6mnd etter permisjonen får å få penger til neste mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom mine to eldste er det 13 og en halv måned. To tette er bare flott - har god erfaring med det :-)

Kommer ungene tett går man jo bare over fra en perm til en annen, får det samme utbetalt. Jeg hadde en måned tror jeg det var uten lønn, før jeg gikk over i neste perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sunshine2222 og anonym:

Dere trenger IKKE å jobbe i 6 måneder for å spare opp til permisjonspenger!! Permisjon regnes på lik linje som jobb. Jeg har selv ringt til NAV for å sjekke ut dette. Da fikk jeg beskjed at om jeg ble gravid slik at jeg gikk rett ut i permisjon etter permisjonen min, ville jeg bare fortsette å motta samme beløp som jeg får nå. Det blir ikke 80% av 80% og det må ikke tjenes inn noe mer!!!

 

Hvis dere er usikre, så ring til NAV, det gjorde jeg og de var HELT klare på det. Det står også på NAV sine sider at permisjon regnes med i opptjening til rett til foreldrepenger ;-)

 

Vi hadde heller ikke hatt sjans om ikke jeg hadde fortsatt å få pengene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...