Mammaen til 2007jenta Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 en person bestilte sydentur på dine vegne uten at dere hadde kommet til enighet om hvor lenge dere skulle være vekke eller når dere skulle reise?
*ale* Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Kommer vel an på.. Var det ment som en overraskelse/ gave så hadde det vært bra...
Stor_smil Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 fått meg en god latter... mulig han hadde tapt litt penger dersom han allerede hadde betalt depositum ;-)
Fire småtroll Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Mannen min bestilte tur til Roma og gav det til meg som presang en gang, ble jo kjempeglad for det... Men ellers vil jeg gjerne være med på planleggingen ja.
Bulikuli Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Har opplevd det og ble dritsur! Sa fra at dette var vi ikke enige om og du får stå for depositummet! Noen er bare frekkere enn veggelusa!
Tiger of trøndelag Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Da hadde jeg nok blitt passe irritert. Kanskje såpass irritert at jeg ikke hadde blitt med. Kommer litt an på hvem som hadde gjort det også da. Hadde det vært mannen min så hadde det vært bare vært hyggelig.
Mammaen til 2007jenta Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 vel, hadde det vært en overraskelsetur hadde det vært en ting. Men: Vi har blitt invitert til syden med svigerforeldrene mine til våren, jeg har ikke lyst til å reise, hvertfall ikke bestille nå i og med at situasjonen er litt ustabil med kjæresten min. Dette har jeg ikke lagt skjul på ovenfor de, og jeg har sagt det til dem utallige ganger. Likevel bestilte de tur, bak ryggen på meg. Ikke var vi blitt enige om hvor lenge vi ønsket å være (de skal være hele sommeren, og vi kunne velge selv), og ikke var vi blitt enige om når vi skulle reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå