Gå til innhold

Hjelp til søknad,fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å skriver,er så å si ferdig,men trenger litt hjelp her.

har skrevet litt om meg selv osv.Men føler jeg trenger noe mer om hvorfor jeg er den rette for jobben.

Er i en butikk som selger barneklær

Har skrevet slik;'

Nå ønsker jeg å prøve noe helt nytt. Og jeg ser på det å få jobbe hos dere som en spennende utfordring. Jeg har selv en sønn på 2 år og interessen for barneklær er stor.

Jeg synes at butikken deres har spennende utvalg i klær som stort sett faller i smak,

Har skrevet mere,men limer inn kun det jeg trenger hjelp til.hva kan jeg tilføye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har prøvd noen av klærne fra butikken ville jeg skrevt noe om at det vil være lett å "selge" klærne da du vet at det er god kvalitet el.

Lykke til=)

Skrevet

Kan jeg skrive;

Jeg synes at butikken deres har spennende utvalg og bra kvalitet på klærne, noe som vil gjøre det givende å få jobbe i deres butikk.

Skrevet

Jeg ønsker nå å prøve noe helt nytt, og ser på det å få jobbe hos dere som en ny og spennende utfordring. Jeg har selv en sønn på 2 år og interessen for barneklær er stor.

Jeg synes at butikken deres har mange flotte klær, og jeg kan alltid finne noe som faller i smak.

Jeg håper min søknad vekker Deres interesse, og venter spent på svar.

Jeg kan nås på tlf........ på dagtid, ev. e-post .................

Med vennlig hilsen

PS: Den med at du nevner din sønn, kan du godt gjøre litt tidligere i søknaden, etter der du har skrevet hvor og når du så søknaden.

Der du skriver om deg selv. F.eks. hvor du bor, hvor gammel du er, sivil status, barn, hva du jobber med nå, og hvorfor du søker.... :)

Masse lykke til!

Skrevet

Da har jeg gjort om litt;

Jeg viser til Deres utlysning av ledig stilling på ----------------- sin hjemmeside. Jeg ønsker å søke på denne.

Jeg er ei jente på snart -----, er samboer og har en sønn på 2 år.

Jeg er utdannet --------- og har jobbet ved -------- siden jeg var ferdig med utdannelsen i 2003.

Nå ønsker jeg å prøve noe helt nytt. Og jeg ser på det å få jobbe hos dere som en spennende utfordring.

Interessen for barneklær er stor, noe som gjør at jeg er veldig motivert for en jobb innenfor salg av dette.

Jeg synes at butikken deres har mange flotte klær med bra kvalitet, noe som vil gjøre det ekstra givende å få jobbe i Deres butikk.

Skrevet

Siste delen og da=)

Jeg er en blid og positiv person som ikke er redd for å ta i et tak. Jeg er lærevillig og ansvarsfull. Jobber godt både selvstendig og i team.

Noe jeg tar med meg i fra jobben som hjelpepleier er tett samarbeid med folk, og jeg er flink til å lytte til andres ønsker og behov. Noe jeg tror kommer godt med i en jobb hos dere også.

Jeg håper min søknad vekker Deres interesse, og venter spent på svar.

Skrevet

Høres veldig bra ut. Kort, enkel og grei. Akkurat som en søknad skal være. Alt annet de måtte lure på, vil du jo bli spurt om, om du kalles inn til intervju.

Søknaden er jo den som skal vekke interessen for deg, og selve "salget" av deg som person, gjør du jo på jobbintervjuet.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...