Gå til innhold

Regner dere med gave på morsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og omså, hva tror dere at dere får?

Tror nok gubben her glemmer hele greia selv om jeg har lagt det inn på kalenderen hans. Ender nok med at han lager en god middag og kjøper noe godteri el lign på bensinstasjonen. Skal sies at jeg ikke forventer noe, bare en god morsdag hilsen og kanskje noen gode ord om hvor fantastisk mor jeg er :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi er rimelig blakk - skal jeg få gave så blir det fra sparekontoen, og det trenger jeg ikke. Men jeg forventer frokost på senga. SEN frokost på senga :-)

Skrevet

Nei, her ligger vi rett ut med influensa alle mann så det vilkle være å forvente litt mye :-)

Skrevet

Motsatt av meg du da....jeg sletter merkedager på kalender hans jeg.

Skrevet

Buhu. Jeg har hintet i ei uke nå men samboer synes like dager er tull. Jeg trenger ikke gave, men ville satt pris på oppmerksomhet og en "feiring" av min første morsdag. Arrgggh! Gubbedust!

Skrevet

Njæi... Gubben er i Davos, jeg er hjemme alene med snuppemor på 4. 12 åringen er hos pappan sin, men vi treffes på søndag for da skal hun spille håndballkamp. Kanskje hun har tenkt på mor???

Ellers så fikk gubben med seg handleliste til taxfree handling, så noe får jeg vel når han kommer tilbake!!

Skrevet

Vi kjøper ikke gaver.

Får frokost og fine tegninger på senga:)

Skrevet

Har ikke fått noe de 3 siste årene... så får nok ikke i år heller... selv om jeg hadde blitt veldig glad da... vi feirer jo farsdagen, med SEN frokost (LITEN gave) og ryddig hus og favoritt mat :) Luxus-dag :) Det fortjener han, han er en GOD pappa!

Skrevet

Dette er min første morsdag, og det hadde jo vært koselig med en liten blomst og kanskje en fridag fra bæsjebleier å sånn, men nei da. Gubben skal på heisatur til Kiel med jobben han. Kommer ikke hjem før mandagen... :(

Skrevet

Nei får ingenting. Fikk ikke noe i fjor heller - det var enda mer skuff i fjor - siden det var min første morsdag. Fikk en blomst av min søster og min mor da:-) I år er jeg mer forberedt.. Men sambo er no en gang slik at han ikke husker disse dagene.. dvs han husker dem - er jo reklame hele tiden, men "glemmer" det. Han nevner det ofte da, "ja det er jo morsdag på søndag" eller. "faen, jeg må jo kjøpe presangen til deg ( bursdag ) Har bursdag rett før morsdag, så jeg sa til han at "jeg går jo glipp av en blomst siden jeg har bursdag rett før - om du hadde gitt meg blomster av og til da." Prøvde å gi han litt dårlig samvittighet, men tror ikke det sank inn. Er ikke det at jeg vil ha dyre gaver eller blomster i hytt og dynevær, men hadde vært kos å bli satt pris på av og til, vise at jeg betyr noe for han, ikke bare at han sier det.

Tror ikke det hjalp. Jeg gjør alltid noe spesielt for han både til bursdag og farsdag.. Han er ikke romantisk på en plass!

Så jeg blir jo veldig misunnelig på de som har romantiske partnere, siden jeg er slik selv. En venninne av meg fikk en kjempekoselig gave til jul. Han hadde bestilt en fin veske til henne på internet, et armbånd, og mye annet., hver ting var pakket for seg, noe var i gaveposer med rødt bånn på og alt var igjen pakket i en gave eske han hadde kjøpt.. han hadde virkelig gjort seg flid med den... Og hun blir alltid dullet med på valentines.. Samboer hater valentines...

Rart at de ikke har laget noe i barnehagen. Er ikke det vanlig kanskje? Kom på det nå.. det er en småbarnsavdeling, men de har jo malt flere ganger.. Var i en åpen barnehage da det var farsdag, da tegne vi på fat og kopper... + lalget kort. Sambo ble kjempeglad for det..

Nei, et kort med gode ord om hvilken fantastisk mor jeg er, som du sier, hadde vært kjempekjekt.. men kanskje jeg ikke er det da? hehe---

Får vente til snuppa blir så stor at hun kan gjøre noe selv, først da får jeg vel kanskje litt oppmerksomhet på morsdagen

Uff, høres jo ut som jeg er kjempe utakknemlig, men er nok bare skuffa over liten oppmerksomhet...

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Nei. Eg er ikkje så gal at eg tror jentungen på 9mnd virkelig hugsar og forstår at det er morsdag. Kva mannen gjer for si mor er meg likegyldig.

Skrevet

Hehe, kanskje det er håp i år.

8.gangen.....

Han kom strålende hjem fra jobb en dag og kunne fortelle at en kollega hadde spurt han om tips.

Han hadde da sagt; en velkledd/stelt mann med frokost på senga, en liten gave, en god film og en flaske vin.

Da klarte jeg ikke å være stille.

"Kommer du til å gi meg det?" Da var det som å blåse luften ut av en ballong. Han har stadig planer for slike dager. Men å utføre de? Næ!

Skrevet

Du sier noe.... Rart at det ikke kom noe fra barnehagen.

Kan jo hende det gjorde det siden gubben henta i dag og kanskje han sparer det til søndag... *håpe, håpe*

Skrevet

Min kjære sa han hadde planlagt noe så er litt spent :)

Og når jeg hentet tuppa i barnehagen i dag lå den en søt liten pakke på plassen hennes som det stod til mamma fra Natalie på hehe, gleder meg mest tild en i grunn ;)

Skrevet

ingen fare for det her, siden det var jeg som hentet.. hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...