Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg alkoholiker hvis jeg drikker 2-3 øl i uka?

Samboeren min sier han begynner å bli bekymra...

Fredagskvelden er min "lørdag", da ser jeg på underholdningsprogram på nrk og tv2 og drikker ett par øl.

Hæ? ...sier jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Det er da helt normalt. Hvis du blir full alene har han nok rett, men hvem pokker blir full på 2-3 øl da? Fniser litt av samboeren din jeg. :) såpass kan du da unne deg

Skrevet

Tja,hvis du MÅ ha 2-3 øl så hadde jeg vel vært litt bekymret.Hadde resgert hvis min samboer absolutt måtte ha øl hver eneste helg,ikke naturlig i min oppvekst og sånn vil jeg heller ikke ha det i mitt hjem,

Skrevet

Må ikke ha det. Drikker ikke hver fredag, men en gang i blandt når jeg har lyst.

Men han sa i dag at han hadde overreagert :) Har vært vekke på jobb hele uka og er sliten. Sier ofte litt rare ting da.

Skrevet

Helt normalt : ) Du er langt fra noen alkoholiker!!

Jeg er veldig glad i rødvin, og drikker gjerne et glass både fredag, lørdag og søndag. Ingen nødvendighet, men jeg koser meg veldig med vinen. Noen vil sikkert mene at dette er i overkant, men det driter jeg fullstendig i. Da er folk litt vel pripne etter min mening!

Skrevet

Hva om man drikker ca en og kanskje noen ganger to øl hver kveld??

Men mener man ikke må ha det, og kan ha opphold på en uke...

Skrevet

Nei, da er du ikke alkoholiker! Tror mannen din det må han nok lese litt mer før han uttaler seg.

Skrevet

Svart over her også.Tror ikke du vil innrømme for deg selv at du må ha alkohol jeg,ikke vanlig å drikke øl hver eneste dag,er på en måte avhenighet spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...