Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har nå vært på 2 modningstimer. Ble undersøkt nedentil begge gangene for å se hvor "modent" det var. Er forøvrig 3 gangsfødende og det var ikke spesielt utflatet dernede så jeg var ganske umoden. Men nå på onsdag syns jeg jordmora røsket bra dernede (unnskyld uttrykket) Begge gangene hadde jeg litt snev av farget utflod samme dag, men dagen etter, altså igår torsdag, kom masse slim , endel gjennomfarget, mest brunt, snev av rødt blandet i hvitt. (Sorry detaljene) Yess, tenkte jeg, der kom slimproppen. Med førstemann fødte jeg dagen etter slimproppen gikk. Så jeg la meg igår med stooore forventninger i håp om at jeg straks skulle igang med fødsel. Pakket bagen før jeg la meg....... Men her sitter jeg da, uten tegn til et eneste lite murr!! Kjenner jeg er skikkelig utålmodig..... Men hva er deres erfaring? Kan det bare være samling av geleen jordmor faktisk bruker når hun undersøker meg? Og fargen, er det bare fordi hun har vært dernede og "rørt" litt? Pleier jo å komme litt samme dagen, men dette kom jo over et døgn etterpå?? Vet at slimproppen kan gå mange dager før fødsel, ja opptil 2 uker faktisk også, men jeg er bare så leiiiii og vil så gjerne bli kvitt magen......
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Tror du bør bytte overskrift for å få noe svar. Dette her vel ikke noe med akupunktur å gjøre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå