Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har lyst å kjøpe meg en slik. Noen som har erfaring og tips?
Guttebaby:) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Aha.. ikke hørt om det.. skal jommen sjekke den ut:) Lærer litt av hvert her inne gitt!!
*Willow* Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Ta en tur innom tettinntil.no, der er det mye tips å hente:)
Makko med to små gutter Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Tenkte jeg skulle ha en ringslynge (praktisk i starten pga varme), og et elastisk sjal når ungen kommer. Om gubben vil bruke disse er usikkert, så kanskje vi kjøper en ergo eller no i tillegg. -Planen er å basere mye av turene våre på bæring, -ikke vogn og da er det kjekt å ha noe å varigjere på.... -Ingen erfaringer desverre, men har ei vennine som bruker ringslynga si hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har vert inne å lest litt men synes det er vanskelig å velge...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 jeg har en ringslynge, å jeg er superfornøyd med den! begynnte først å bruke den da mini var 1 år, bærer han enda i den.. han er nå 2 år. når nybebisen kommer skal jeg bære den i slynga ja, den er helt genial den heter maya wrap (samme som kjendisene har, hehe) anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå