Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har dere noen hobbyer, idretter eller annet dere er engasjert i?
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Driver egentlig med agility, men har en liten pause nå. Men skal begynne igjen om noen uker:)
winneboo Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hvilken fritid?? hehe Jeg tar jevnlig ansiktsbehandling,massasje og steller neglene, det er min fritid Når jeg først har fri fra jobb og barn slapper jeg av, så kjedelig er jeg..hehe
furia Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Akkurat nå er det MEG som er i fokus. Så egentrening på Elixia er tingen. Prøver å få til minst 3 ganger i uken. Har to sesonger som håndballtrener bak meg nå og før det maaaaange år som aktiv håndballdommer.
Kaffemocca Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Spiller fotball, tar sol, besøker venner, har besøk, sitter på datan, glor på tv eller leser bøker.. Det blir mest av de tre siste, hvertfall når det ikke er fotballsesong.
Fire småtroll Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg leser, føler meg helt stressa hvis jeg ikke har en bok å lese i...
lille krapyl=) Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jeg rir så ofte jeg kan. Er i stallen nesten daglig med og uten ungen.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Fritid?? Finnes ikke fritid nå...før leste jeg, malte og trente.. PLUSS var sosial... Blir vel igjen etterhvert... :-) Til våren skal jeg begynne å fikse hagen...da kan unga leke og kose seg mens jeg luker i beddene.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Fritid ja... Den brukes dessverre veldig mye her på DiB, rett og slett fordi jeg ikke har mulighet til å dra noe sted på kveldstid. Da jobber gubben og vesla sover så her er jeg;) Ellers gjør jeg småting for bare meg selv innimellom. Neglene ca hver 5 uke. Kafé etter skolen de dagene gubben ikke jobber aftenvakter, med besteveninna mi som også går i samme klasse. Blir gjerne også litt skolearbeid de dagene...
noLadyjustME Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Hvis jeg hadde litt fritid, eller alenetid så hadde jeg trent, spilt fotball,tatt sol av og til..Nå går jeg lange turer med mini å hunden hver dag..Er jo litt fritid det også,bare ikke alenetid;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå