Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest på svangerskapskontroll forumet at det ikke lengre er normalt med GU. Mange som har vært borti dette? Har aldri vært hos gynekolog før jeg (litt angst når det gjelder slikt), så det er kanskje anderledes for meg? Jeg må kanskje?

Ps. Beklager at jeg poster spørsmålet her og ikke på svangerskapskontroll forumet, men virker som det er så lite liv der. Jeg vil ha respons. Kommer dessuten sikkert til å glemme ut at jeg la ut spm der siden jeg aldri er innpå der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du aldri har tatt , eller det er lenge siden, celleprøve så er det fornuftig å gjøre det nå for å se etter celleforandringer. Tror nok legen din vil si det samme.

Ellers er det ikke rutine lenger.

Skrevet

Aha, ok! Thanks =)

Når er det greit å få bestilt time til dette da? Er jeg gravid (finner ut imorgen) så er jeg 5+5 nå (tror jeg da, er ikke stødig på det her).

Skrevet

bestill time om en ukes tid hos en som har ul også:) så får du kanskje se det lille hjertet slå samtidig som du tar celleprøve etc. blir en litt mer positiv opplevelse det!

Skrevet

Takk for tipset, det skal jeg :) Kan ikke forestille meg hvor fantastisk det må være å høre hjertelyden. Er vel da det går skikkelig opp for de fleste at det virkelig er noe inni deg som vokser. Utrolig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...