♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Vurderer å kjøpe en sånn vogn, men fant ikke ut pris..noen som vet? God å kjøre?
Brillemamma Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hmm...jeg husker ikke helt prisen altså..kan det ha vært 1800,-?...Da fikk vi med den kjøreposen også. Er veldig fornøyd med vognen jeg. Lett og god å kjøre. Og så synest jeg den ser veldig tøff ut med de breie hjulene da!) Eneste som er dumt er at ryggen ikke går å legge HELT ned...
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Så billig!? det hadde jo vært meget greit Lyst på en svart og lyse rosa.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 sjekka priser på den i dag jeg:) kosta 2500 i to forskjellige butikker. også hadde de noen til 2000, men det var i fargene som skulle ut nå
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 jeg batalte 2195kr når jeg kjøpte min 08 modell.den er kjempegod og kjøre, en av de beste jeg har hatt av vogner faktisk og jeg har hatt en del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå