Gå til innhold

aaaaarggg.... blir så skuffet og irritert over samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pendler til jobb, noe som innebærer at jeg er 4 dager på jobb i uka og da overnatter jeg på hybel i den byen jeg jobber. Er med andre ord bare hjemme ca halve uken. idag kom jeg hjem, kjempegira og spent (tror jeg har eggløsning nå da jeg fant mye slim idag og det stikker veldig på den ene siden), men hva tror du samboeren min har gjort like før jeg kom hjem? Jo, han har selvfølgelig tatt seg en runk!!!!!! (unnskyld at jeg er så direkte) Han drar bort i morgen og blir borte til søndag, så dette var liksom dagen hvis det skulle bli noe "action" i helgen. Blir så frustrert, går ikke an å holde seg 2 timer til jeg kommer hjem liksom!!!! Samboeren min ønsker seg sterkt et barn han også, men er ikke like stresset som meg, så da kan jeg jo heller ikke uttrykke min frustrasjon overfor ham da jeg ikke vil at han skal vite hvor stresset jeg er hvis dere skjønner.... Tror han hadde fått litt prestasjonsangst da, så jeg ligger litt lavt i terrenget angående når det er lurt å prøve osv... argh! Måtte bare få det ut, beklager jenter! Blir bare så skuffet og irritert over ham

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager jenter, håper ikke dere ble provosert av innlegget mitt! Var bare så vanvittig frustrert når jeg skrev det, hadde så lyst til at det skulle klaffe denne mnd... ja,ja. det kommer vel flere pp

Skrevet

Du trenger ikke å beklage deg. Her inne kan vi komme med frustrasjoner, gleder, sorger osv. :)

Skjønner deg godt jeg. Skulle tro han heller ville hatt deg enn høyrehånda?!! I hvert fall når du var rett rundt hjørnet! Du får si det til ham litt forsiktig, at du viiiiil bli gravid nå, ikke om ett år!!! Lykke til!

Skrevet

Takk for det Dotten:) joda, han ville nok heller hatt meg ja, men gutter er gutter, når behovet dukker opp er det ikke alltid de greier å vente desverre:) Han hadde helt sikkert klart "en runde til" sammen med meg, men da hadde ikke jeg så lyst for jeg var litt skuffet.. regner med det er dårligere kvalitet på "greierne" også når det var så kort tid siden sist.. ja,ja. jeg kan vel takke meg selv litt også fordi jeg er så sta da, hehe:) bedre lykke neste gang! (angrer litt nå her jeg sitter, og han ligger og sover) Men det skal liksom noe til også da, at jeg er hjemme akkurat når det passer som best:) Ser på kalenderen at neste eggløsning er jeg på jobb i 4 dager... :(

Skrevet

Jeg måtte bare le litt av dette innlegget, altså. :) Gutter er gutter, som du sier. Lykke til i neste pp, da. :)

Skrevet

Ja, det er jo litt komisk egentlig:) Dakkar, han kunne jo heller ikke vite at igår var den dagen jeg var mest fruktbar da:) Sa det til han igår når jeg kom og la meg da, så imorges fikk vi lurt til en liten omgang, hihi:) Så får jeg bare krysse fingrene for at det var tidsnok. Utrolig hvor opphengt man blir i sykluser nå for tiden gitt.. før enset jeg nesten ikke hvor lenge jeg hadde mensen, og når den dukket opp. Snakk om å begynne å følge med mer på sin egen kropp ja:)

Skrevet

Men det er jo ikke sikkert toget var gått likevel. Han kunne vel klart en runde til og egget svever jo rundt litt en liten stund. Det er bare menn med dårlig sædkvalitet som ikke bør spre godsakene i vilden sky.

Skrevet

Ja, det stemmer nok det. Men vil liksom ikke ta noen sjanser når det er den tiden i mnd heller:) Ble bare så irritert og fyktelig skuffet (både over at han ikke ville vente på meg, og fordi han sølet bort noe som i denne tiden er så viktig) ja,ja:)

Skrevet

Jeg ville tatt en runde allikevel, det kan funke fint som bare det allikevel :)

Stakkar, kanskje han tok seg en kjapp en for at han ikke skulle komme med EN gang dere hadde sex ;)

Skrevet

Hehe:) Nei, tror nok ikke det var det heller.. han har ikke problemer med det. Men han visste jo ikke hvor viktig det var for meg heller da.. Jeg er ganske rar sånn, hvis jeg blir skuffet over noe eller irritert så mister jeg totalt lysten på sex, så igår ble det sånn. men den eneste som ble straffet for det var jo meg:) hehe. vi jenter er rare noen ganger. Må le litt av meg selv..men satser på at omgangen imorges, og at vi koser oss imorgen er nok. hvis ikke får vi prøve igjen i neste pp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...