Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 *Noen som har erfaring med disse? Mine er fra www.lavpris-tester.com. Fikk dem i dag, så jeg skal teste imorgen. Tenkte at disse testene kanskje er av dårligere kvalitet enn CB, så lurt å bruke morgenurin. Fikk en negativ CB (ikke digital) 1 dag før ikm, men tror det skyldes at kroppen min er treig med hCG'en. I morgen når jeg tester vil jeg være 9 dager over ikm, så er testen negativ blir det en real smell, for jeg er såå sikker på at jeg er gravid (selv om jeg ikke har ømme bryster som jeg hadde sist, kun "følelsen" denne gang). Da vil jeg nok vudere å ta en CB på ny. Blir den negativ tror jeg løpet er kjørt. Men får se. *Anyways.. Noen som har erfaring med billigstripsene eller har vært i en lignende situasjon selv? Takkes masse for svar!!
It's all about me Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg brukte eltester fra billigetester.no. Og de fungerte som bare det de. De er nok ikke billige fordi de er dårlige, men fordi de kun består av stripsen inni og ikke hele sullamitten rundt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå