Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Noen som har erfaring med disse? Mine er fra www.lavpris-tester.com.

Fikk dem i dag, så jeg skal teste imorgen. Tenkte at disse testene kanskje er av dårligere kvalitet enn CB, så lurt å bruke morgenurin.

Fikk en negativ CB (ikke digital) 1 dag før ikm, men tror det skyldes at kroppen min er treig med hCG'en. I morgen når jeg tester vil jeg være 9 dager over ikm, så er testen negativ blir det en real smell, for jeg er såå sikker på at jeg er gravid (selv om jeg ikke har ømme bryster som jeg hadde sist, kun "følelsen" denne gang). Da vil jeg nok vudere å ta en CB på ny. Blir den negativ tror jeg løpet er kjørt. Men får se.

*Anyways.. Noen som har erfaring med billigstripsene eller har vært i en lignende situasjon selv?

Takkes masse for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring, men vil ønske deg lykke til :)

Skrevet

Skulle hatt mens i dag, men ikke fått den. Har prøvd 4 slike stripser nå, 3 tidliger før forventet mens og en i dag, NEGATIV!!!!! Jeg ble så nysgjerrig på deg nå!!! 9 dager over, klart den skal slå ut. Gå og test deg nå, så jeg får gratulere deg :)

Skrevet

Haha, skjønn du er, men evt gratulasjon får vente til i morgen. Jeg trenger litt tid til å manne meg opp. Dessuten må jeg ikke tisse nå, hehe :)

Har hørt mye negativt om strips, så tror kanskje at vi ikke skal legge for mye i en negativ test. Holder fortsatt en knapp på CB'en <3

Skrevet

Enig med deg der. Blir nok til at jeg kjøper en cb neste uke jeg også om msnsen ikke kommer.

Blir spennende og høre i morgen da, for du gir oss beskejd???

Jeg skal krysse fingrene for deg!!!

Skrevet

Krysser fingrene for deg også :)

Selvfølgelig skal jeg gi beskjed! Tro meg, blir den positiv legger nokk alle her inne merke til det, for det skal ikke gå umerket henn ;)

Negativ test derimot.. Hehe.

Skrevet

Disse testene skal være like bra som de dyre på apoteket, eller de som legen bruker :o) Har brukt både eggløsningstester og graviditetstester. Fikk påvist eggløsning hver mnd, og graviditetstesten slo svakt ut til å begynne med, men ble sterkere hver dag :o)

Skrevet

Hei:)

Jeg testet postivt med strips fra billig-tester. Første gangen var den veldig svak, men jeg tok en CB for å være sikker. Etter noen dager tok jeg en ny strips(bare for å være HELT sikker), og da ble streken like sterk som test-streken. Så de fungerer som de skal:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...