Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Synes dette er utrolig trist. Fikk barn for 3mnd siden og vi har hatt sex, men problemet er at jeg ikke har særlig sexlyst. Jeg blir ikke kåt lenger og får iallefall ikke orgasme mer. Hadde et så utrolig bra sexliv før svangerskapet og blir deprimert over tanken på at vi kanskje ikke får det tilbake. Noen med gode råd her?
benedicte&smiley Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 dette er helt normalt!!! jeg har ikke hatt noe særlig lyst før nå 8 mnd etter fødsel... og har hørt mange andre som føler akkurat det samme. ikke vær lei deg. ta din tid på å komme i gjengene igjen...den kommer nok tilbake skal du se:))
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 ingen gode råd, men av erfaring vet jeg at d blir bedre! 3 mnd er jo ikke lenge etter en fødsel... etter eldste hadde vi nesten ikke sex det første året, men etter nr 2 begynte vi å få et aktivt sexliv etter ca 3-4 mnd. lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har det også sånn, og fikk barn for 5 mnd. siden. Men det har vel noe med ammehormoner og sånn å gjøre. Pluss at søvnmangelen heller ikke hjelper på. :-) Har ikke noen gode råd egentlig, men håper det går seg til... Hjelper ikke at min samboer maser og er sur på meg for at jeg ikke har lyst heller da, blir jo så jeg tvinger meg til det av og til... Noen som har erfaring, når blir det bedre??
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Skjønner godt at du blir trist, men det er mange som sliter med det. Jeg har vært heldig, sexlivet ble faktisk bedre under og etter svangerskapet, tro det den som vil... Men. Jeg har hørt at trening kan hjelpe, altså at man tenker mer på sex, fantaserer... Men uten press, da. Kanskje du kan tukle med deg selv en kveld og se om det hjelper? Dessuten tror jeg det er viktig å få sove ut og slappe skikkelig av. Og å kose masse med kjæresten, bare for å kjenne at kroppen er der, om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Har det helt likt.. mista sex lysta da jeg ble gravid å den har ikke kommet tilbake enda.. gutten min er nå 5 mnd. Har liksom ikke lyst å drive å tukle med meg selv heller, har bare rett å slett ikke lyst... er kjempe kiipt når kjæresten min er sprengkåt å nærmest sitter på knær å ber om det liksom... nå finner jeg på unnskyldninger for å slippe å legge meg samtidig som han og har fått kronisk "vondt i magen". det suger skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har det akkurat likedan. Har også barn på 3 mnd. Har hatt sex tre ganger etter fødselen, men det har ikke vært noe godt. Har ikke følt det minste snev av lyst. Savner det veldig.
Sunshine2222 Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Du er ikke alene, snuppa er 4 måneder, vi har hatt sex tre ganger...... Det frister ikke i det hele tatt!!! Jeg får bare vente :-) Godt at gubben jobber mye om dagen...hehe.
Love my kidz Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Fungerer ikke her heller.. har heldigvis ikke en mann som maser så får være i fred =) Prøvde å leke med meg selv en gang, og oppdaget jo at klitten ikke virker!! Kjipt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå