Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan ser dere på menn som stikker til f eks Thailand og kommer nygift tilbake etter en mnd?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Lykke til, verre ting man kan finne på i Thailand og går det bra er det helt strålende.
Darth Vader Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 En del av de damene får det skikkelig dritt i Norge fordi det er sistesorteringa som har dratt til Thailand og henta dame...
-Hengebuksvinet- Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Og sistesortering? Ikke nødvendigvis. Tror mange av disse mennene er både snille og trivelige, men de mangler kanskje et utseende og en karriere som norske kvinner finner tilfredsstillende. For ikke å snakke om at det i mange bygder og tettsteder er stort overskudd på hankjønn, sånn at selv den beste kan ha problem med å finne seg et "koneemne" der. Kjenner et par menn, der det har vært motsatt. De har forgudet en thailandsk dame, som stakk av etter 4-5 år. Så utnyttelsen går vel begge veier ;-)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 I noen tilfeller er det vel ok... Hvis det er kjærlighet. Men som kjent er det jo stort sett ikke det.. Jeg synes egentlig det er ganske frastøtende med gamle kæller på 70 som valser rundt med ei 20 år gammal thai-dame..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har inntrykk av at mange menn som gjør dette,ikke klarer å deale med moderne norske kvinner. Og tror asiatiske damer er mye mer medgjørlige, feminine, en kvinnes plass er i hjemmet-typer. jeg tenker,å ta med et menneske til en fremmed kultur, jentene kan hverken språket eller noe om samfunnet i Norge, det er jo en stor oppgave mennene tar på seg. Det må jo være veldig mange av dem som ikke har anelse om hva de begir seg ut på.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jeg spør fordi eksen min har begynt å snakke om at har lyst å finne seg en thai dame e.l nå når han ikke har meg lenger. Det er rimelig sært,syns jeg..( og tviholder på anonym knappen nå) jeg har ærlig talt sett litt ned på menn som bevisst importerer seg kone på denne måten. Og er jævlig glad for at jeg tok til fornuft og dumpa han, kan jo ikke leve med en mann som ser på kvinner som en forbruksvare. White trash, kansje det;-) Hihi. Jeg er nok i samme kategori siden jeg var dum nok til å prøve å få til et liv med ham.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 He he, jeg leste akkurat at du skrev så flott om menneskesyn....
Darth Vader Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Meg du tenker på? Jeg har fordommer som alle andre - og dette er kanskje en av dem ;-). Men den er litt belagt med fakta også. Krisesentrene kan fortelle mer om det.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Vel, synet mitt på enkelte mennesker er vel ganske redusert for tida. Litt drittslenging syns jeg at jeg kan unne meg nå.
grå :) Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 vel. han blir gift og får evt etterkommere. hun får en stabil framtid. kan gå bra det om man er instillt på det. kjærlighet kan vokse selv om man aldri har vært stormende forelsket.
Amanda- Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 kvalmt.. men jeg er ikke for raseblanding jeg da.. men men.. hver sin smak..
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Spørs på omstendighetene. Så lenge de behandler dama godt og med respekt så er det vel helt ok. Blir feil å dra alle over en kam. Selvfølgelig de som behandler kona de har henta helt for jævlig..men tror det er fåtallet. For de som har sett "thaifjorden" så virker det som de konene har det rimelig bra i hvertfall.
Den drygaste Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 hvis en mann bor langt uti huttiheita og føler seg ensom og trenger en til å holde ham med selskap har jeg faktisk ingenting imot det, hun trenger hjelp og en som forsørger henne og han trenger en å dele livet med.. sånn er livet, spesielt der nede!
___ Skrevet 9. februar 2008 #18 Skrevet 9. februar 2008 Jeg tenker at de sansynlig vis utnytter hverandre og forhåpentlig vis er begg klar over det. Så lenge ingen av partene er mindreårige og de behandler hverandre bra er det vel bare fint.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Sansynlig vis og forhåpentlig vis????????
___ Skrevet 9. februar 2008 #20 Skrevet 9. februar 2008 Beklager orddelingsfeil. Er vist litt trøtt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå