kaos83 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 heisann hvordan går det med deg? Har du begynt å tro på at ting faktisk kan gå bra for deg og etterhvert eller?
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 ja vettu:) jeg føler meg helt annerledes... jeg føler meg mye gladere og lettere til sinns enn jeg har gjort på det jeg kan huske.. og den alternative delen av meg når nye høytider altså.. i går opplevde jeg noe helt sprøtt:O) så føler meg veldig "åpen" sånn:) hvordan går d med deg da?? klem
kaos83 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 hva opplevde duda? hehe ble ikke akkurat lite nyskjerrig nå Det er bra at du har det bedre:) Det fortjener du... Vi har satt igang prøving for fullt så her er hver dag like spennende, det vil si vi stresser ikke med prøvingen, men vi koser oss masse. Jeg er så forelsket om dagen at det er helt villt,
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 når nye høytider har jeg faktisk skrevet...herregud..jaja.. hva som skjedde....? nei jeg fikk plutselig "besøk" av en avdød som skulle gi en beskjed via meg til den jeg snakka med på msn..det var helt snodig og helt sprøtt men han var der og jeg skrev ned d han sa på en måte..selv om han ikke sa noe skjønte jeg hva jeg skulle skrive...merkelig:) men jeg merka veldig godt når han dro igjen... så masse på den vennina mi og...klær, bil og farge o.l... kjenner masse boblende følelser hos deg ja.. tror jammen meg du blir gravid denne mnd eller neste jeg altså så koselig da:) ser du forresten noe kjønn i magen min? takk klem:)
kaos83 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 hehehe:) oi så spennende, Jeg har det ofte sånn med min mormor... etter hun døde kommer hun på besøk innimellom, og jeg kan snakke med henne:) Men tror kanskje jeg hadde syns d var sprøtt å få besøk av en fremmed.. Var d ikke litt rart? Jeg syns det er veldig vanskelig, fordi jeg ser både gutt og jente, tror de kommer veldig tett de barna dine altså? Har du/dere lyst på to tette...? Neimenn ikke godyt å si.. klarer rett og slett ikke se hva som kommer først... kan prøve neste gang du er innpå igjen og alts, men får det ikke frem nå.. er ikke på nett med spåingen om dagen:(
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 var veldig rart...men han var der liksom ikke fysisk sånn, altså han bare kommuniserte via meg kan du si...virka som han bodde i meg en liten stund...jeg så han for meg da...hvordan han hadde sett ut som levende..og jeg fikk gitt de beskjedene han ville.. og d var utrolig godt for henne jeg gav d til...så d var merkelig og rart men VELDIG godt.. har ikke tenkt så mye på to tette men er flere som sier d...og det er vanskelig å se på meg hva som kommer først...men du kan prøve igjen:) klem
kaos83 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 tror det er gutten som kommer først jeg:) har tenkt på dt en stund nå og har vell kommet fram til det:) ser du noe kjønn på den evt spiren min? jeg kragler med kjæresten min idag, men det er egentlig bARE LITT GØY FOR JEG VET AT ALT ORDNER SEG.. HEHE, EN LITEN UTBLÅSNING BARE.. hAN ER SÅ SJALU.. oi der kom alt med store bokstaver vist... sorry. hva gjør du på i kveld?
kaos83 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2008 og du aurora fikk opp et ja på at jeg er gravid nå... oioioioioi:) Men jeg blir litt redd sammtidig for å bl helt deppa og hormonell og sinna og sånn, nesten så jeg ikke tørr å væree gravid:( Var helt forferdelig sist... hehe, ikke noe å gjøre med det om d er skjedd, hihi.. Men kan du bare se om du får opp noe ang det? klem:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 heisann fomle:) jeg får opp et lite ja her, og føler at februar er din mnd, så om du ikke er gravid nå så rekke du vel ha EL før feb er over? ligger vertfall graviditet nær deg... for meg ser d ut som d er en gutt... Masse lykke til:) ser du forresten noe ang jobben min??
kaos83 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2008 hei vurderer du å slutte i jobben? føler at du kanskje kommer til å slutte skjønner du.. Og føler at det er rart men bra for deg.hm... du går vel fortsatt aktivt sykemeldt sant? det virker jo litt rart å slutte nå så nært permisjon så skjønner ikke helt dette... Eh du.. skal du og kjæresten din noe gøy sammen nå snarlig? Men føler du at jeg vil bli helt gal av hormoner altså? white lily så meg også gravid med en gutt:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 nei vurdere ikke å slutte;) men d kan vere oppgitthet du føler...har begynt å kaste sånn opp om morningene ikke nå...ARG og hodepine.. ikke noe gøy..tror ikke du blir så ille hormonell. Blir nok bedre enn sist.. ser du når d blir bedring i kvalmen og hodepinen her?? skal til jm på torsdag og lege på fredag...tror jeg vil sykemelde meg 40-50%...tror ikke jeg orker å begynne fullt nå når jeg føler meg sånn.. menmen får se... klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå