Gå til innhold

Nå er mine to "spøkelser" borte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe,folk tror jo jeg har mista noe av det vettet jeg hadde en gang...

Hadde besøk av to, hva kaller man det,klarsynte?

etter en runde rundt her,så fant de to energier,egentlig 3,men 2 som ble sendt bort.

den 3. var hjelperen til lillejenta,så han fikk bli her.

men jeg har hatt en egen åndenes makt her hjemme,kjempespennende!!!

men det er deilig å kunne sove ordentlig igjen.

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er greit å la alle hjelperne være igjen!! De kan være gode å ha, spesielt for våre små som ikke har lukket alle sansene sine ennå :o)

Skrevet

så bra:-)

vi merket veldig forskjell når vi flyttet..

Her i huset er det rolig, og ingen unger som "ser" menn og damer kvelds og natterstid....

Skrevet

hvor fant du disse klarsynte? skulle hatt noen hjem til meg jeg og. han eldste sønnen min er plutselig redd for alt her hjemme og tør ikke gå noen steder uten at jeg er med han...

Skrevet

hei miss_chica har svart deg på innlegget ditt lenger ned.

Kontakt Jannicke på www.kanalisering.no. Om hun ikke kan hjelpe kjenner hun garantert noen som kan.

Skrevet

jah, jeg så det og svarte deg at jeg hadde sendt henne en mail =)

men hun driver for det meste med kanalisering, så jeg skrev at jeg var veldig interessert i å få kontakt med mine hjelpere. hadde vært morro med en som kom hjem til meg og.

tusen takk for tilbakemelding =)

Skrevet

det kommer ann på hvor du bor hen da?

jeg bor i krsand,og det var min tante og ei til som kom til meg..

jeg vet ikke så mye om dette da (enda) men hjelperen til jenta mi var visst en mester,og det var visst veldig bra forsto jeg..

alt begynnte med at jeg så noen bak meg da jeg lukket bildøra nede i kjelleren,altså han stod bak meg og kikket på meg,da ble jeg nervøs da,tok vogna og løp ut på gata.. hehe.

men nå er det lettere å puste på soverommet,og det er mye lysere her,på en måte..

ja,der kom det mer enn jeg skulle si,men godt å få det litt ut kjenner jeg..

Skrevet

ja, jeg tror jo på sånne ting jeg da. har en utrolig sterk følelse av at noen ser på meg i gangen og oppholder seg der. er så ekkelt med den følelsen at jeg ikke er alene når jeg er alene.

i tillegg er det der sønnen min også reagerer, siden han må gjennom gangen for å komme til rommet sitt.

vi bor i oslo vi da, så får håpe hun jannicke kjenner noen som kan hjelpe meg her.

men hjelpere er veldig spennende.

fikk fortalt en gang at mamma var en av mine hjelpere, og hun som sa det beskrev henne akkurat som hun så ut. syns sånne ting er spennende jeg!! =)

Skrevet

Ja,det er kjempespennende!!

Men kan du ikke bare be den som ser på deg om å gå en annen plass?

si noe sånn som "jeg prøver å konsentrere meg,men klarer det ikke når du er her,kan du være så grei å gå ut i garasjen"

noe i den dur.. bare gi "spøkelset" en konkret plass å gå..

jeg hadde de på soverommet jeg,i kroken med døra,skikkelig ekkelt ja. men ba de gå ut i ganga på natta,hjalp litt det altså.

men er ikke noe gøy når barna blir redde nei.

jenta her bare smiler og vinker ho,til hjelperen sin vel og merke..

hehe

Skrevet

jeg bor i blokk jeg, og den er fra 1950 tallet, så her er det litt av hvert tror jeg. merker mye negativ energi her også..

trodde ikke ¨på sånne ting før jeg opplevde det selv, så skjønner godt at folk er skeptiske også.

får håpe jeg finner noen som er litt tøffere enn meg, som kan hjelpe oss, så jeg tør å leve i denne leiligheten her =)

Skrevet

ja,vi bor i en helt ny blokk,men har kjøpt et gammelt skap,det var det som hadde med seg de to..

men som de sa til meg,de kan ikke gjøre deg noe vondt,og at det er negativ energi kan bety at de bærer på en trist historie,eller noe sånn..

de hører på deg om du ber de gå en annen plass..

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...