Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 hun er over 9mnd og jeg må slutte og amme. Skal jeg gi henne mme på kvelden og morgen eller holder det med det jeg gir nå? Skal jeg gi henne mme i natt( hun er vant til pupp om natten), eller skal jeg begynne med avvenning? frokost: litt brød og banan lunsj: grøt middag:middagsglass kvelds:grøt hun får vann og drikke til. takker for svar:-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Her så er snuppa nå 10 1/2mnd og har sluttet helt med pupp Hun spiser ikke noe om natta, men dagen ser ca slik ut: 08 - grøt 09 - mme, alt fra 20ml til 150ml (hun drikker det hun vil ha) 12 - 2 brødskiver + yoghurt 15 - Middagsglass 18 - grøt 18:30 - mme, alt fra 20 ml til 150ml (det hun vil ha) Hun får ellers vann til måltidene sine. Om hun står opp litt seint så dropper jeg mme på morgenen. Mme er blitt mer som en kosestund for oss, tror ikke hun egentlig trenger det
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Når legger du henne? og får hun vann om natten eller sover hun rundt?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Hun legger seg ca 18:45 - 19:00 Ikke senere enn det. Sover som regel rundt, hender at hun har perioder hvor hun våkner mye (som nå for tiden), men har ikke behov for mat om natten lenger. Nå er det nok nye tenner som er på vei som gjør henne litt urolig. Men tilbyr vann om hun ikke roer seg med en gang hun får smokken sin. Pleier å våkne 07:50 om morgenen, kan nesten stille klokka etter henne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå