Gå til innhold

Jippi! Håper dette går bra!


lillebolla

Anbefalte innlegg

I januar (08) kunne jeg i noen fantastiske dager glede meg over en positiv test, og et svangerskap jeg trodde skulle føre til mitt første barn. Samboeren min og jeg gledet oss veldig, og før det var godt to dager etter den første positive testen, hadde vi allerede lest ut den første svangerskapsboka, og saumfart alt vi kom over av info på internett. Desverre hadde jeg en SA bare 4 dager senere. Tok UL en uke etter positiv test, men jordmora fant ingenting. Deretter fulgte noen vanskelige dager, men vi var fast bestemt på å prøve igjen.

 

Nå, akkurat en måned etter den første testen, ser det ut til at jeg er gravid igjen! Tok testen for ti minutt siden, og det var ingen tvil om at det var et plusstegn:-) Er litt usikker på hvor langt jeg har kommet, pga SA'en, pluss at jeg ikke har blødd mer etter SA'en. Jeg antar at SA'en kom ut samtidig med mens, bare en uke forsinket. Jeg kjøpte EL-test, og hadde forhøyede verdier 26. og 27. januar, noe vi naturligvis utnyttet;-) Så da er vel barnet 2 uker, og jeg 4 på vei, ca...tror jeg

 

Uansett så er jeg kjempeglad, og ikke minst utrolig spent! Håper det holder denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er til og med så gira og satt ut at jeg presterte å skrive "godt" når jeg skulle skrive "gått"..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...