Gå til innhold

Hvordan i svarte skal man

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne holde styr på hvor mye bf skal betale i bidrag? Har jo ikke akkurat tilgang til årsinntekta hans, og han forteller meg IKKE hvor mye det er. Sitti å fått for lite bidrag for to ,i fire år:( Og etter hva han på nav sa,så fr jeg det ikke etterbetalt. Nåvel, må vel begynne å søke justering en gang i året eller noe da. HVordan gjør folk dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn og sjå på ligninga når det kjem, skattelister:) det er det eg har brukt i alle år

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

gå til nav og sett fram nytt krav, du må betale et tilegg på 800kr tror jeg..tror det bare er noen papier du fyller ut.

Skrevet

vi har det igjenom nav og de regner det ut 1 gang i året for oss. slipper og holde styr på noe. (vet ikke hvordan det er om den ene lyver siden jeg ikke tror at far her er så smålig)

Skrevet

NAV regulerer kun om en søker om det, og det koster 860,-.

Og jeg ville ikke brukt mye energi på å irritere meg, men om det er viktig så søk endring nå.

For meg så er det far som viser hvor smålig han er, om han ikke gjør oppmerksom på at han har økt sin inntekt. Og at han via det ikke er syntes barna har krav på å få glede av hans økte inntekt :)

Skrevet

OBS OBS OBS til deg som skrev du har det gjennom nav og at de regulerer. Råder deg til å kontrollere det. Har det nemlig gjennom nav jeg og, og trodde det ble justert hvert år. Bare det siste året har jeg fått 2300 kr for lite i mnd. Og her kan man bare glemme at barnefar sier ett ord om høyere inntekt, for han er så gjerrig et han griner hver gang han driter for å si det slik. og har alltid vært et helvete om unga koster han ei krone, :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...