Gå til innhold

pliis, se her! bricanyl=hyper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten gutt på 5 mnd som nekter å sove. begynte med bricanyl i dag, han er ellers grei å legge for kvelden, ser han er trøtt i øynene.

noen som har noen erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bricanyl gir hjertebank

En helt normal bivirkning som gir seg etter at kroppen blir vant til dosen, par uker kanskje

Skrevet

2-åringen min fikk bricanyl nå pga pustebesvær. Han har lungebetennelse.

Han ble helt vill. Fullstendig hyperaktiv, skalv og spant avgårde. Det er det verste jeg har sett noensinne :(

Dette er sakset fra pakningsvedlegget:

"Søvn- og adferdsforstyrrelser som agitasjon, hyperaktivitet og rastløshet er observert."

Skrevet

Den medisinen setter jo fart på systemet, man kan få høy puls og bli litt gira.

Jeg bruker Ventoline og Fluitide på ungene mine (mild astma) - det går bra.

Skrevet

Vi ble anbefalt å gi minst en time før sengetid, så den værste reaksjonen i kroppen ville gi seg før han skulle sove... Men gutten vår fikk egentlig ikke noe særlig reaksjon på den han da, selv om legen arvarte oss om at han kunne få det.

Skrevet

skal jo bare gå på det i 7 dager, (han har en stygg hoste har ikke noe feber)

Skrevet

han har fått 3 ganger i løpet av dagen i dag. han fikk den siste dosen ca 1 time før sengetid. nå sitter han her i stuen. nektet å sove. har gått opp og ned på rommet hans siden kl 1930. han lå og kavet og fektet med armene.ikke sett han sånn før:(

men nå sietter han her da. litt roligere nå!

må si tusen takk for at dere orker og svare:)

Skrevet

mine ble hypre av både bricanyl, og flutide...

Skrevet

Jeg er voksen og blir selv litt gira når jeg må gå på bricanyl. Men det hjelper veldig når man er tett i brystet da *trøste*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...