Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Selvsagt! Hvordan kunne jeg? Klinetango til speisa syttitalls-elektronika?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Ja, hvorfor ikke? Hvis du finner deg i "rødvins-ånde! vel å merke;)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vil, jeg vil! Har spist Daim da.... ) NAAAAM!
Ikkelektuell Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Det kommer an på. Har du digre mugger?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 jeg bruker e-f cup:)henger litt etter amming da,men ikke så værst:)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Å, faen.. Du er kvinnfolk, ja!! Det burde jeg jo skjønt... Men, men... Med litt mer rødvin innabords så er jeg med på klinings uansett;)
Dronningen! Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Yey, jeg er med... Moonlight Shadow Lyrics » Mike Oldfield The last that ever she saw him Carried away by a moonlight shadow He passed on worried and warning Carried away by a moonlight shadow. Lost in a river last saturday night Far away on the other side. He was caught in the middle of a desperate fight And she couldn't find how to push through The trees that whisper in the evening Carried away by a moonlight shadow Sing a song of sorrow and grieving Carried away by a moonlight shadow All she saw was a silhouette of a gun Far away on the other side. He was shot six times by a man on the run And she couldn't find how to push through I stay I pray I see you in heaven far away I stay I pray I see you in heaven far away Four am in the morning Carried away by a moonlight shadow I watched your vision forming Carried away by a moonlight shadow Star was light in a silvery night Far away on the other side Will you come to talk to me this night But she couldn't find how to push through I stay I pray I see you in heaven far away I stay I pray I see you in heaven far away Far away on the other side. Caught in the middle of a hundred and five The night was heavy but the air was alive But she couldn't find how to push through Carried away by a moonlight shadow Carried away by a moonlight shadow Far away on the other side.
Ikkelektuell Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Ok, men du strøk på resten av sjekklista. Det ser dog ut til at du har nok av villige kandidater her.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Joda, det går så fint så Klinings er klinings.
Ikkelektuell Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Takk, nå ble jeg om mulig enda sikrere i min sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå