Gjest Jawhol Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen som har en god oppskrift på det da?
Den drygaste Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 dytter, jeg får aldri min sånn helt god heller! lenge leve toro sier bare jeg!
frøken blå Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Tomatpurè Vann Paprikakrydder Hvitløkskrydder Oregano Salt En dæsj ketchup Varmes opp i gryten, og has på pizzaen! =) Sånne ting man somregel alltid har i skuffer og skap!
Tomine is my star Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Bernaisesaus og tomatpurè blandes...kjempe enkelt og godt!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hakka tomater på boks Løk, finhakka hvitløk salt pepper oregano litt olje om du vil (oliven f.eks) litt balsamicoeddik pleier å bli bra litt sukker Og så la det småkoke en stund og smake til:)
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Her er min saus,den er litt spicey men kjempegod. 1boks hermetiske grovhakkede tomater med evt.chili,hvitløk. ca 5ss tomatpure 1 hel løk hakkes. 2 fedd hvitløk 1/2 fersk rød chilli kuttes i små biter ca 1dl chillisaus Litt fersk basilikum kuttes opp i små biter litt salt litt pepper Alt blandes i en kjele og kokes ca 5min.. avkjøl og smør utover deigen.
høstbarn:) Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Vi smører på tomatpure, krydrer meg oregano og legger masse fyll oppå. Enkelt og godt.
Tommage♀♂ Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har en boks hermetiske tomater og et glass tomatpuré i hurtigmixern, et fedd hvitløk, et dryss chili, salt, pepper og annet krydder (grillkrydder, biffkrydder eller lignende), mooooos og heller det over den stekte kjøttdeig og løken.
Alba44 Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Mikset en i dag som var veldig god: løk hvitløk hermetiske tomater oregano hot chili saus paprikapulver cayennepepper
Fraggelhysa! Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 åja, den beste jeg har smakt er: 6 tomater (gjerne noen cherrytomater også, de er litt søtere) Skold tomatene og flå skinnet hiv de i blender og ta oppi salt, pepper og oregano. Nyydelig! Et tips er å bruke litt pesto og pepper istedet for oregano, salt og pepper. Nok til en normal pizza. (kommer an på tomatstr.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå